پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

۸۳ بازديد

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۱۲۲ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي،

۹۶ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

۸۱ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

چرا مواد ضدعفوني كننده به دست مردم نمي‌رسد؟

۱۰۹ بازديد

چرا مواد ضدعفوني كننده به دست مردم نمي‌رسد؟ - تابناك

  • چرا مواد ضدعفوني كننده به دست مردم نمي‌رسد؟ - تابناك

    به گزارش تابناك به نقل از ايرنا، ورود كرونا به ايران با كمبود مواد ضدعفوني كننده همراه شد، تا انجا كه پيدا كردن الكل نيز براي اغلب افراد جامعه با مشكلات زيادي همراه شده است، اما اغلب واحد هاي توليدي و حتي پتروشيمي هاي كشور با تغيير خطوط توليد خود، توانشان را براي ساخت محصولات ضدعفوني متمركز كرده اند.

    واقعيت اينكه توليد اين واحدها روند افزايشي تا سطح ۵۰ درصدي داشته، اما حالا كمبود مواد بسته بندي باعث شده تا توزيع ضدعفوني كننده هابا كندي انجام شود.

    عرضه مواد اوليه براي بسته بندي در بورس مانند گذشته بوده و هنوز تصميمي براي افزايش آن گرفته نشده است.

    رييس انجمن ملي صنايع پلاستيك گفت: مشكل اساسي اين است كه توليد كنندگان مواد بهداشتي و ضدعفوني، بر اساس حجم توليد قبلي خود، سهميه مواد اوليه بسته بندي را از بورس كالا دريافت مي كنند و اكنون كه توليدات آنها افزايش پيدا كرده بايد بوسيله وزارت صنعت، سهم دريافت خوراك بسته بندي خود را بيشتر كنند.

    بيوك صحاف امين افزود: توليدكنندگان محصولات ضدعفوني كننده اكنون چند برابر ماه هاي گذشته توليد دارند، اما همچنان سهميه مواد بسته بندي خود را متناسب با توليد گذشته خود دريافت مي كنند.

    وي تاكيد كرد: مذاكراتي بايد با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شود تا سهميه ها به وسيله بورس افزايش پيدا كند تا دسترسي به اين مواد آسان باشد.

    صحاف امين با اشاره به اينكه معمولا كارخانه هاي توليد كننده مواد ضدعفوني كننده، سفارش توليد ظروف بسته بندي را به كارگاه هاي كوچك تر مي دهند، افزود: با اين حال برخي نيز خودشان ظروف بسته بندي مورد نياز را توليد مي كنند.

    وي گفت: مي توان نياز بيشتر را بوسيله بازار آزاد تامين كرد، اما باعث مي شود قيمت تمام شده افزايش پيدا كند.

    به گفته رييس انجمن ملي صنايع پلاستيك، پتروشيمي تندگويان توان تامين نياز توليدكنندگان براي بسته بندي را دارد، زيرا در ماه هاي گذشته عرضه هاي انجام شده، خريدار نداشت. وي تصريح كرد: اين امكان نيز وجود دارد كه از موادي به جز پت نيز براي توليد استفاده كرد.

    همچنين پتروشيمي تندگويان به عنوان تنها توليد كننده مواد اوليه توليد ظروف پلاستيكي، به ايرنا اعلام كرد: بيش از نياز بازار مواد در بورس عرضه مي كند، با اين حال چنانچه كمبودي در بازار وجود داشته باشد، اين آمادگي را دارد تا با اعلام وزارت صنعت، عرضه خود را در بورس افزايش دهد.

    براساس اعلام اين پتروشيمي، اكنون اجازه فروش محصولات خود دربازار را ندارد و اجازه عرضه در بورس دارد و علاوه براين انبارهاي اين مجتمع پتروشيمي پر است و امكان عرضه بيشتر هم وجود دارد.

    به نظر مي رسد افزايش بي سابقه توليد مواد ضدعفوني كننده باعث شوك در بازار تامين مواد بسته بندي شده است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا مواد ضدعفوني كننده به دست مردم نمي‌رسد؟

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

۸۱ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

از ابتدا تا امروز

دلبند | توني موريسون | مترجم: شيرين‌دخت دقيقيان | انتشارات روشنگران

رمان دلبند، شاهكار بي‌چون‌و‌‌چراي موريسون است كه با ظرافتي خاص، همه‌ي ويژگي‌هاي قلم اين نويسنده را دربردارد: نثر زيبا، اتفاقات شگفت‌انگيز، شخصيت‌هاي به يادماندني و تنش‌هاي نژادي. اين رمان مسحوركننده كه تمركز خود را معطوف به پرتگاه و جهنم زندگي بردگان كرده است، تاريخ را به داستاني به استواري افسانه هاي كهن، و به دل نشيني يك لالايي تبديل مي كند.

نفس عميق | آن تايلر | مترجم: امين حسينيون| نشر ثالث

نفس عميق زندگي ماست. قهرمان‌هاي داستان مگي و آيرا هستند، زوجي ميانسال و كمي خوشبخت، كمي بدبخت، پر از مشكل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره عشق را كشف مي‌كنند و اين كشف عشق در زندگي روزمره و در ميان خاطرات و مشكلات باعث مي‌شود در پايان رمان احساس بهتري داشته باشيم.

اما نفس عميق اصلا درگير بازي‌هاي احساساتي و اميدبخشي‌هاي بيهوده نيست، در پايان نفس عميق عشق بر نفرت غلبه نمي‌كند، شخصيت‌ها دچار تحولات ساده لوحانه نمي‌شوند و آنچه ادامه مي‌يابد زندگي است و اراده‌ي معطوف به بهتر شدن. مگي مادري است كه نمي‌پذيرد كاري از دستش ساخته نيست و در هر شرايطي براي بهتر شدن زندگي اطرافيانش تلاش مي‌كند. اشتباه مي‌كند و افكارش گاهي خواننده را به خنده مي‌اندازد ، ولي تسليم نمي‌شود.

يادداشت‌هاي كشتيراني | آني پرولكس | مترجم: مرضيه خسروي | انتشارات نگاه

 

پرولكس در اين اثر قهرمانش را امروزي و ساده‌لوح برگزيده كه در فراز و فرود زندگي ساده‌اش همسرش را از دست مي‌دهد، تا آستانه‌ي فروپاشي‌اش مي‌رود، بعد به لطف عمه‌اش به شهر زادگاهش برمي‌گردد و در آنجا زندگي نويي را با رابطه‌اي عاطفي وجدي آغاز مي‌كند.

خريد كتاب از فروشگاه آنلاين كتاب كاواك

 

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

۹۲ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال كرگدن

اين سريال در سبكي اكشن با رويكردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان كه وارد يك چالش به نام چالش كرگدن مي شوند و هر كدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است كه : كرگدن نه شكار مي كند و نه شكار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اكنون از لينك زير دريافت كنيد .

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

تورهاي داخلي و گردشي

۱۰۳ بازديد

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

خوبه بدانيم كه در وب سايت بهار نيوز مطلب جالبي درباره سفر چهار فصل شيراز يزد اصفهان و چابهار درج شده كه اينجا درباره آن ميخواهيم با شما صحبت كنيم، تورهاي ايرانگردي نگين هاي گردشگري زيادي دارند همچون تورهاي گردشگري كه به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان و چابهار مي روند، تماشا كنيد. شهر زيباي شيراز مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، شهر يزد در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش مانند نگيني زيبا مي درخشد و اصفهان زيبا نيز چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند و چابهار همچون الماسي در درياي مكران با تلاقي كوير و دريا.

تور هاي مسافرتي فرصتي براي تماشا كردن و تجربه كردن و آشناتر شدن با انواع فرهنگ ها هستند. تور مسافرتي كه در حال حاضر فرصت شركت در آن را داريد بنا است تا سه نگين گردشگري ايران در تور يزد، تور شيراز و تور اصفهان و همينطور تور چابهار را براي شما به نمايش بگذارد. در اين تور شما به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان مي رويد. در تور شيراز شهر زيباي شيراز  را مي بينيد كه مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، در تور يزد شهر يزد را ملاقات مي كنيد كه در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش چون نگيني زيبا مي درخشد و در تور اصفهان، اصفهان زيبا را به تماشا مي ايستيد كه چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند.

 براي همراه شدن با اين تور ها لازم است كه به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد، هر سه شهر شيراز، يزد و اصفهان، بهاري تماشايي دارند كه جلوه ي رستاخيز طبيعت را براي شما به نمايش مي گذارد. اما اگر از شلوغي هاي فروردين گريزانيد، بهترين زمان براي شما ارديبهشت خواهد بود كه مناظر بهشتي و زيبا مي شوند و خيابان ها نيز از تب و تاب و شلوغي هاي عيد منفك مي شوند. به اين ترتيب براي آشنايي بيشتر شما با اين سه شهر منحصر بفرد، در ادامه به معرفي هر كدام از اين سرزمين هاي زيبا مي پردازيم.

 

تور گردشگري ايران

تور گردشگري كه شما را به سمت شيراز، يزد و اصفهان مي برد را مي توانيد به تفكيك شهر انتخاب كنيد و يا  اينكه هر سه شهر سه مقصد و يه لذت براي شما بشود.

همانطور كه مي دانيد شيراز شهر زيباي حافظ و سعدي و شاعرانه هاي ايران است كه انواع تفريح ها براي شما در اين سرزمين مهيا است. اگر به بازديد از امارت ها و مسجدهاي تاريخي علاقه داريد و يا تمايل به گردش در مراكز خريد داشته باشيد مي توانيد با خيالي آسوده در اين برنامه گردشگري حاضر شويد و لذت ببريد.

 شهر زيباي يزد نيز يكي از تاريخي ترين شهرهاي ايران است، آنچه يزد را از ساير شهرهاي ايران متمايز مي كند كوچه هاي تنگ و پرپيچ و تاب آن هستند كه مانند قلب تاريخ در دل اين شهر همچنان زنده و تپنده اند.

 اصفهان نيز با پل هاي معروفي كه زاينده رود را به شهر متصل كرده اند به استقبال شما مي آيد. در اصفهان آنچه از معماري و جلال و شوكت هنر ايران باقي مانده را بطور يكجا و وسيع، تماشا خواهيد كرد. در اطراف اصفهان و يزد فرصت تماشاي كوير، اين سرزمين خيال، نصيب شما مي شود. توجه داشته باشيد كه ممكن است تور كوير از تور گردشگري شهرها جداگانه به حساب بيايد.

تور شيراز و تماشاي اروسي هاي مكررش

تور شيراز يكي از زيباترين تجربه هاي سفر شما خواهد بود. در اين تور شما به ملاقات با حافظيه و سعديه مي رويد و بازار وكيل را با قدم هايي آهسته طي مي كنيد. براي تماشاي زيباترين مسجد اين شهر به طرف مسجد نصيرالملك مي رويد و آنچه براي تماشا پيش پاي شما برپا مي كند را با حظي تمام، ملاقات مي كنيد. بهترين زمان براي حضور در مسجد نصيرالملك، پيش از غروب خورشيد است، زيرا اروسي هاي اين مسجد براي غرق كردن محيط در رنگ هاي خود به نور خورشيد نياز دارند.

 در اين شهر همچنين نارنجستان قوام نيز بسيار تماشا دارد، باغ ارم و محيط سرسبز آن كه غرق در عطر گل هاي نسترن است نيز بسيار ديدني و تماشايي است. در اين ميان از بازديد ارگ كريمخان غافل نشويد بخصوص كه در نزديكي اين ارگ بهترين طعم فالوده شيرازي را تجربه خواهيد كرد. آنچه كه در اين تور فراموش نمي شود نيز، بازديد از تخت جمشيد و تاريخي كهن است كه همچنان مايه افتخار و مباهات ايران است. براي سفر به شيراز علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان و آذر نيز ماه هايي باصفا و پاييزي هستند كه اين شهر را طلايي مي كنند و برگريزان زيبايش را براي شما به نمايش مي گذارند هر چند سفر به شيراز هر ماه از سال از فروردين تا اسفند ديدني هاي جذاب و با صفاي خودش را دارد.

تور يزد و قدم زدن در هزاتوهاي قديمي اش

تور يزد و قدم زدن در هزارتوي تنهايي آن را در محله فهادان تجربه مي كنيد. محله ي زيبايي كه شما را به ملاقات با خانه و كاشانه مي برد. خانه و كاشانه نام يك خانه بزرگ و زيبا است كه مي توانيد در آن اقامت داشته باشيد. حياطي بزرگ كه انبوه گل هاي كاغذي بر آن سايه انداخته اند و حوضي وسيع كه تمام اين زيبايي ها را بازتاب مي دهد.

 در روزهاي اول فرودين مردي سالمند را در اين خانه ملاقات مي كنيد كه صبورانه پشت ميزي بزرگ مي نشيند و منظره ي حياط را تماشا مي كند و در تنهايي صبحانه ميل مي كند، اين مرد از جراحان بنام يزدي است كه روزي از روزگار پيري خود را در اين منظره مي نشيند و به اندازه ي اين خانه تماشا دارد. خانه لهستاني ها، باغ دولت آباد، سراي گلشن و بازارهاي قديمي يزد همگي هوش از سر شما مي برند.

 يزد شهري است كه حتي اگر خاطره اي از آن نداشته باشيد چنان درگير حال و هواي كوچه هاي قديمي و خانه هاي كهن و داربست هاي انگور آن مي شويد كه انگار سالهاست به اين كوچه ها و خانه ها تعلق داشته ايد. در اين شهر انواع بازارهاي تجاري لوكس، مراكز خريد و خيابان هاي بلند سنگ فرش شده را در اختيار داريد تا خلق خاطره كنيد. زيباترين فصل براي سفر به يزد علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان است كه انارهاي قرمزش مي رسند و تمام شهر را سرخ و زيبا مي كنند.

تور اصفهان و غرق شدن در تماشاي معماري صفوي

تور اصفهان اولين چيزي كه به ذهن شما مي آورد، ميدان نقش جهان و بازار هاي مكرر اطراف آن است. اين ميدان با حضور امارت زيباي عالي قاپو، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله زيباتر و تماشايي تر مي شود. براي گردش در اصفهان مي توانيد از ميدان نقش جهان شروع كنيد و سپس به ساير جاذبه هاي اطراف اين ميدان سري بزنيد.

 پس از نقش جهان به بازديد چهل ستون و هشت بهشت مي رويد و سپس سي و سه پل را ملاقات مي كنيد. به ياد داشته باشيد كه بازديد از خانه ملاباشي و انگورستان ملك را به هيچ وجه از دست ندهيد. در اين تور علاوه بر جاذبه هاي تاريخي مي توانيد از مراكز خريد و بازارهاي مدرن اين شهر نيز بازديد كنيد. اگر در پاييز و يا ارديبهشت به اصفهان سفر مي كنيد قدم زدن در چهار باغ عباسي را فراموش نكنيد.

سفر هاي ايران سرزميني چهار فصل

ايرانگردي و سفر به جاي جاي ايران هميشه و همه در هر فصلي از سال مي تواند جذاب و زيبا و پر از خاطره باشد. اينجاست كه ميگوييم ايران زمستاني چهار فصل در چابهار، يزد، اصفهان و شيراز و حتي تبريز دارد و شما براي سفرهاي زمستاني مي توانيد ايران را در چهار چهره ببينيد.

چهار فصل زمستانه ايران زمين را در خط قطري ايران پيموديم و البته بازهم از اين مسيرها در ايران زياد است و در فصول مختلف مي توانيد بازهم برايتان بگويئم و اين فاصله 2800 كيلومتري قطر بهشت ايران است كه هر زمان هرچه بخواهي براي تو فراهم كرده است. اگر بخواهي مي تواني همه اش را در آغوش بگيري، اينجاايران است كشور چهار فصل زيبا.

در ادامه نوبت شماست كه بهترين انتخاب گردشگري در شهرهاي نامبرده را داشته باشيد. معمولا سفرهاي داخلي بر اساس اقليمهاي متفاوت دسته بندي ميشوند و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي در اصفهان و شيراز و يزد دلايل اصلي انتخاب اين شهرها هستند و در كنارش امكانات تفريحي دريايي چابهار و ديدنيهاي طبيعي دليلي بر انتخاب چابهار.

رزرو هتل هاي شيراز، اصفهان، يزد و چابهار نيز از خدمات ديگري است تا تورهاي بسيار پربارتري را تجربه كنيد. معمولا هتلها در تورهاي ايرانگردي با صبحانه سرو ميشوند تا از نهايت وقت در گشتها استفاده كنيد و نيازي به تمام كردن اجباري نشويد.

بياييم براي سفر امسال برنامه ريزي حرفه اي را انجام دهيم و از شهرهاي گفته شده همانكه طبق سليقه مان است را انتخاب كنيم و روح و جسممان را در اين مسافرت داخلي جلا دهيم.

منبع: http://www.baharnews.ir/

 

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

۱۰۷ بازديد

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد كه اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از كشور مي كنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد كه در مسير مهاجرت تحصيلي به مشكل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا كنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است كه مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو كشور مهاجر پذير آشنا كنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به كار شوند. جالب است كه بگوييم سال 2019 يكي از بهترين سال ها براي افرادي است كه مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام كنند زيرا اين كشور امكانات كم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از كشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است كه بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي كرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و روند دريافت بورسيه و كسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با كدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام كنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با كسب مدرك زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام كنيد اما بهتر است بدانيد كه اگر مدرك زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين كشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين كشور تدريس مي كنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يك امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاكيد كنيم كه تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين كشور نيست و بسياري از افراد به دليل كيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يك تير دو نشان مي زنيد، هم در كشوري فوق العاده جذاب زندگي مي كنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يكي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يكي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تكنيك ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره كرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نكته ديگر آن است كه كه دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد و همچنين دكتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يكي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است كه ميان دوستداران تحصيل در خارج از كشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب كرده است. يكي از مهمترين ويژگي هايي كه تحصيل در اتريش دارد، آن است كه تقريبا تحصيل در اين كشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم كشورهاي اروپايي، بسيار كم است.

با كدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام كنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني كه اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرك معتبر دريافت كنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يك گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين كشور براي افرادي كه زبان آلماني بلد نيستند اين امكان را فراهم كرده است كه به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين كشور شركت كرده و در نهايت پس از كسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در كشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است كه شما اگر زبان آلماني را با مدرك معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع كننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين كشور نيز اشاره كرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين كشور قرار گرفته اند به گونه اي كه در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را كسب كردند. دانشگاه وين كه بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر كوه نور

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 با كسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از كشور آغاز كرده و كشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور كار خود دارد.

 

چاپ پلكسي يك فرآيند چاپ بي نظير و شناخت متريال پلكسي گلاس

۱۱۳ بازديد

چاپ پلكسي يك فرآيند چاپ بي نظير و شناخت متريال پلكسي گلاس

 

چاپ پلكسي يك فرآيند چاپ بي نظير

چاپ با كيفيت بالا به طور مستقيم روي پلكسي ، كه به عنوان اكريليك نيز شناخته مي شود ، يك فرآيند چاپ بي نظير است كه نتايج خيره كننده اي را ايجاد مي كند.

پلكسي گلاس چيست؟ از چه موادي تشكيل شده است ؟

در واقع پلكسي گلاس يك ترموپلاستيك شفاف كه داراي نام هاي زيادي ست و از پليمرهاي متيل متاكريلات ، يك استر اسيد متاكريليك ساخته شده است.

نام هاي فني و تجاري پلكسي گلاس

 نام فني و شيمياي اين ماده پلي متيل متاكريلات است ، اما با نام هاي تجاري ديگر مانند  اكريليك، پلي اكريليك، طلق، پلكسي شناخته مي شود. با اين حال ، اصلي ترين و معروف ترين نام تجاري آن پلكسي گلاس است.

پلكسي گلاس يك جايگزين براي شيشه

پلكسي گلاس جايگزين بسيار خوبي براي شيشه است. به همين دليل به عنوان شيشه هاي اكريليك نيز شناخته مي شود. پلاستيك شفاف با هدف جايگزيني شيشه ، تعدادي از خواص مفيد ، خصوصيات فيزيكي و مكانيكي را دارد كه فراتر از شفافيت است.

كاربردهاي فراوان پلكسي گلاس

پلكسي گلاس از معماري گرفته تا زيست پزشكي كاربردهاي فراواني دارد.

از چاپ پلكسي گلاس مي توان براي :

  • چاپ علائم
  • پوشش عكس ها
  • استفاده در باجه هاي خود پرداز
  • پوسترهاي تبليغاتي يا تصاوير با اندازه بزرگ و متوسط
  • چاپ مستقيم روي پلكسي مناسب براي استفاده در نماهاي داخلي و خارجي
  • همچنين براي تزئين غرفه هاي نمايش تجاري بكار گرفته مي شود.

ويژگي هاي پلكسي گلاس و دو ويژگي منحصربفرد

علاوه بر استحكام و انعطاف پذيري ، پلكسي گلاس دو ويژگي دارد كه براي چاپ مناسب است:

  1. پلكسي گلاس ثبات رنگي بسيار بالايي دارد
  2. و همچنين وضوح، درخشندگي و شفافيت پلكسي

نسبت به ساير متريال‌ها بسيار مورد استقبالش اصحاب هنر قرار گرفته است.

انواع پلكسي گلاس و شيوه برش آن

پلكسي يك متريال مناسب براي چاپ يووي محسوب مي شود كه با استفاده از برش هاي ليزري به ابعاد مختلف تبديل مي شود. انواع پلكسي بصورت شفاف، آينه اي، رنگي و مات قابل سفارش هستند.

ادامه مطلب : چاپ پلكسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :