بهترين چرخ گوشت

۲۷ بازديد

امروزه چرخ گوشت به يكي از مهمترين لوازم آشپزخانه تبديل شده است كه بسيار محبوب و پرطرفدار است. يكي از مهمترين كاربردهاي چرخ گوشت درست كردن قيمه است. در واقع چرخ گوشت قطعات بزرگ گوشت را به قطعات كوچكتر و ريز تبديل مي سازد. چرخ گوشت ها به دو صورت دستي و برقي در بازار موجود است. چرخ گوشت بايد كيفيت و جنس مناسبي داشته باشد.. براي انتخاب صحيح بهترين چرخ گوشت با ما همراه باشيد.

ويژگي هاي يك چرخ گوشت خوب

w1_8gds.jpg

جنس تيغه چرخ گوشت

جنس تيغه چرخ گوشت بايد داراي وضعيت مطلوبي باشد به طوري كه زود زنگ نزده و شما را دچار مشكل نسازد. معمولاً جنس هاي استيل و فولاد ضد زنگ از با كيفيت ترين مدل هاي چرخ گوشت در بازار به حساب مي آيند.

قابليت چرخش معكوس

سيستم چرخش معكوس چرخ گوشت باعث مي شود كه با سادگي بيشتري تكه هاي ريز شده گوشت را از آن خارج بسازيد و دشواري هاي بيرون آوردن آن را كاهش مي دهد.

توان چرخ گوشت

يكي از مهمترين فاكتورهايي كه در خريد وسايل برقي وجود دارد توان و قدرت آن است. توان يك دستگاه هر چقدر بيشتر باشد كيفيت و طول عمر آنها نيز بالاتر مي باشد.

 

ظرفيت چرخ گوشت

براي اينكه بتوانيد گوشت بيشتري را قطعه قطعه كنيد و غذاي بيشتري را درست كنيد بايد ظرفيت چرخ گوشت در سطح مناسبي باشد.

چه نوع چرخ گوشتي بخرم؟

دنبال چرخ گوشت هايي باشيد كه توان موتور بالايي را داشته باشند و همچنين از نظر طول عمر در سطح خوبي باشند. حتماً به تيغه ضد زنگ بودن آن توجه داشته باشيد و دارا بودن سيستم چرخش معكوس نيز از مزيت هاي ديگر يك چرخ گوشت خوب به شمار مي رود.

قيمت چرخ گوشت در چه بازه‌اي است؟

چرخ گوشت به طول كلي از 900 هزار تومان شروع مي شود و در حالات پيشرفته و با آپشن هاي فراوان تا 20 ميليون تومان نيز ادامه مي يابد.

بهترين برند چرخ گوشت كدام است؟

از بهترين مارك چرخ گوشت مي توان به مارك هاي بوش، پاناسونيك، گوسونيك و فوما اشاره كرد.

5 مدل از بهترين چرخ گوشت موجود در بازار

چرخ گوشت پاناسونيك مدل MK-2500

چرخ‌گوشت پاناسونيك مدل MK- 2500 يكي از محصولات مدرن كمپاني پاناسونيك است كه به بازار عرضه گشته است. اين چرخ گوشت از ظاهري سنتي و از بدنه پلاستيكي مشكي رنگ تشكيل شده است. در ساخت اين چرخ گوشت از مواد مرغوبي استفاده شده و داراي كيفيت مناسبي است.

 اين چرخ گوشت داراي توماني معادل 2500 وات بوده و زير بدنه آن از پايه هاي ضد لغزش است. گلويي چرخ گوشت با پيچ محكم شده و سيستم برق اين چرخ گوشت پشت دستگاه است و پس از پايان مراحل كار درون محفظه قرار مي گيرد. اين چرخ گوشت از دگمه هاي روشن و خاموش برخوردار بوده و داراي سيستم چرخش معكوس است.

اين چرخ گوشت مي تواند در هر ساعت 65 كيلوگرم گوشت را چرخ كند و از قابليت هاي خوب آن به شمار مي رود. همچنين از مزيت هاي ديگر اين چرخ گوشت برخورداري از سيستم خاموشي خودكار است. جنس تيغه اين چرخ گوشت از فولاد ضد زنگ تشكيل شده است.

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660داراي تيغه از جنس فولاد ضد زنگ است و وزن اين محصول 4.3 كيلوگرم است. اين چرخ گوشت قطعه مخصوص آبگيري دارد و از اقلام همراه چرخ گوشت مي توان به كبه ساز و كوپلينگ اشاره نمود.

چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680

اين چرخ گوشت داراي تواني معادل 2200 وات بوده و عملكرد سريعي دارد. در هر دقيقه از اين دستگاه مي توان 4.3 كيلوگرم گوشت خارج ساخت و در نهايت براي نگهداري سيم از فضاي مناسبي برخوردار است.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

وزن اين چرخ گوشت 6 كيلوگرم بوده و جنس تيغه آن را استيل تشكيل م دهد. از قابليت هاي اين محصول چرخ گوشت برخورداري از سيستم چرخش معكوس است. در هر دقيقه مي توان 3 كيلوگرم گوشت را خارج ساخت. توان و قدرت اين دستگاه به 1800 وات مي رسد.

چرخ گوشت بوش مدل MFW68640

وزن محصول 3.2 كيلوگرم بوده و جنس تيغه آن را استيل ضد زنگ تشكيل مي دهد. برخورداري از سيستم چرخش معكوس از مزيت هاي آن به شمار مي رود. ميزان خروجي گوشت در هر دقيقه در اين چرخ گوشت 4.3 كيلوگرم است. توان اين دستگاه هم به 220 وات مي رسد.

منبع: بيگ ماركت وب

 

 

 

 

انزال زود رس و راه درماني آن

۲۳ بازديد

انزال زود رس و راه درماني آن

 

انزال زودرس زماني اتفاق مي افتد كه مرد زودتر از آنچه كه همسرش دوست دارد در طول رابطه جنسي دچار انزال شود. انزال زودرس يك شكايت شايع جنسي است. برآوردها متفاوت است ، اما از هر 3 مرد 1 نفر مي گويند كه اين مشكل را در برخي مواقع تجربه مي كنند. براي درمان زود انزالي ميتوانيد با مشاور در ارتباط باشيد.

 

تا زماني كه به ندرت اتفاق مي افتد ، جاي نگراني نيست. با اين حال ، ممكن است با انزال زودرس تشخيص داده شود اگر:

هميشه يا تقريباً هميشه در عرض يك دقيقه پس از نفوذ انزال كنيد

نمي توانند انزال را در طول مقاربت در تمام يا تقريباً همه زمان ها به تأخير بيندازند

احساس ناراحتي و سرخوردگي كنيد و در نتيجه از صميميت جنسي اجتناب كنيد

هر دو عامل رواني و بيولوژيكي مي توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. اگرچه بسياري از مردان از صحبت كردن در مورد آن خجالت مي كشند ، اما انزال زودرس يك بيماري شايع و قابل درمان است. داروها ، مشاوره و تكنيك هاي جنسي كه انزال را به تأخير مي اندازد - يا تركيبي از اين موارد - مي تواند به بهبود رابطه جنسي براي شما و شريك زندگي شما كمك كند.

 

علائم

علامت اصلي انزال زودرس عدم توانايي در تاخير در انزال بيش از يك دقيقه پس از نفوذ است. با اين حال ، اين مشكل ممكن است در همه موقعيت هاي جنسي ، حتي در هنگام خودارضايي رخ دهد.

 

انزال زودرس را مي توان به صورت زير طبقه بندي كرد:

 

مادام العمر (اوليه). انزال زودرس مادام العمر در تمام يا تقريباً همه زمانها با اولين برخورد جنسي شما اتفاق مي افتد.

اكتسابي (ثانويه). انزال زودرس پس از تجربه جنسي قبلي بدون مشكلات انزالي ايجاد مي شود.

بسياري از مردان احساس مي كنند علائم انزال زودرس دارند ، اما علائم با معيارهاي تشخيصي زود انزالي مطابقت ندارد. در عوض اين مردان ممكن است انزال زودرس متغير طبيعي داشته باشند ، كه شامل دوره هاي زود انزالي و همچنين دوره هاي انزال طبيعي است.

 

زمان مراجعه به پزشك

 

در صورت انزال زودتر از آنچه مي خواهيد در اكثر روابط جنسي با پزشك خود مشورت كنيد. معمولاً براي مردان از بحث در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسي احساس خجالت مي كنند ، اما اجازه ندهيد كه شما را از صحبت با پزشك باز دارد. انزال زودرس يك مشكل شايع و قابل درمان است.

 

براي برخي از مردان ، مكالمه با پزشك ممكن است نگراني هاي مربوط به انزال زودرس را كاهش دهد. به عنوان مثال ، شنيدن اينكه انزال زودرس گاه به گاه طبيعي است و زمان متوسط ??از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقيقه است ، ممكن است اطمينان بخش باشد.

لينك مطلب: https://t1p.de/2ouj

 

ويژگي هاي اصلي خريدآپارتمان در شيشلي استانبول

۲۸ بازديد

ويژگي هاي اصلي خريدآپارتمان در شيشلي استانبول

  • تهوي? هوا
  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • كنترل دما
  • خدمات نظافت
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز

 

توضيحات ملك براي خريد در شيشلي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين مجموعه از آپارتمان هاي لوكس را در استانبول پيش فروش نمايد. اين مجموعه در مركز شهر و در منطق? شيشلي و نزديك به تمام مراكز ديدني قسمت اروپايي شهر قرار دارد.

m3_zzv6.jpg

اين پروژه در محل? بومونتي انجام مي شود كه يكي از به روزترين محله هاي استانبول براي زندگي و گشت و گذار است. خيابان هاي پرزرق و برق، شب هاي زنده، رستوران هاي بسيار عالي، وجود مراكز خريد و نزديك بودن آن به تمام مكان هاي ديدني استانبول از جلمه قصر دلما باغچه، موز? آتاتورك و بسياري ديگر، از جاذبه هاي اين محل است.

 خريد خانه در استانبول اين محل تا ميدان تكسيم حدود 3.8 كيلومتر و تا سواحل بسفروس تنها 2 كيلومتر فاصله دارد و به دليل واقع شدن در مركز شهر و اهميت آن براي كارمندان عالي رتبه و توريست ها، محلي خوب براي سرمايه گذاري به حساب مي آيد. با استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي مي توان به راحتي و ظرف 30 تا 35 دقيقه به فرودگاه جديد استانبول رسيد.

قيمت ملك در بومونتي بسيار بالاست، زيرا در مركز شهر قرار دارد. اما اگر قصد سرمايه گذاري در املاك استانبول را داريد، اين قيمت بالا در اجاره خانه خودش را نشان مي دهد و در درازمدت رشد زيادي خواهد داشت.

 

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در شيشلي استانبول

خريد آپارتمان در استانبول اين مجموعه آپارتمان لوكس كه پيش فروش مي شود، در شيشلي و در نزديكي بومونتي هيلتون استانبول و چندين هتل لاكچري ديگر، در حال ساخت است. تا ميدان معروف تكسيم 5 دقيقه، تا سواحل بسفروس 2 تا 3 دقيقه و حدود 10 تا 12 دقيقه تا محل تاريخي سلطان احمد فاصله است.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول اين ناحيه در مركز شهر از امكانات محلي بسياري برخوردار است، برخي از اين امكانات با پاي پياده و برخي ديگر با يك رانندگي كوتاه در دسترس است. از جمل? آنها مي توان به موزه ها، بيمارستان هاي خصوصي و دولتي، مدرسه براي تمام سنين، مراكز خريد، بار، رستوران، كافه غيره اشاره كرد.

قيمت اجاره خانه در استانبول  تا بزرگراه E-5 تنها 5 دقيقه فاصله است و نزديكترين ايستگاه مترو در فاصل? كوتاهي قرار دارد و دسترسي به تمام نقاط شهر و قسمت هاي اروپايي و آسيايي را آسان مي كنند.

ساخت و ساز در زميني به مساحت 18000 مترمربع و توسط سازنده اي مورد اعتماد در استانبول انجام مي شود. وي اطمينان مي دهد كه تمامي قوانين و آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد زلزله، آتش سوزي و ايمني گاز رعايت شده و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف اجرا شود.

اين مجتمع متشكل از يك برج مسكوني است كه 39 طبقه دارد و 638 آپارتمان در آن وجود دارد و هر يك از 1 تا 4 اتاق خواب دارند. يك بلوك كوچك اداري نيز دارد و بلوك سوم آن فضاي لازم براي يك هتل 5 ستاره و 18 واحد تجاري را فراهم مي كند كه تبديل به فروشگاه، رستوران و غيره مي شود. هم? اين ساختمان ها در ابتداي ژوئن 2021 تحويل داده مي شود.

پس از تكميل اين پروژه ساكنين آن از امكانات محلي زير برخوردار خواهند شد:

  • باغچه هاي سرسبز با حوضچه هاي تزئيني و آب نما
  • يك استخر بزرگ روباز و تراس حمام آفتاب
  • استخر سرپوشيد? گرم
  • مركز اسپا به همراه سونا و حمام تركي و غيره
  • يك مركز/باشگاه تناسب اندام
  • محل بازي كودكان
  • اتاق جلسات
  • خدمات پذيرش و نظافت
  • پاركينگ گاراژ
  • مسير پياده روي
  • آسانسور براي تمام طبقات

 

براي آرامش خاطر شما عزيزان تمامي اين فضاها با دوربين هاي مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته حفاظت مي شود.

 

 

واحدهاي موجود و محدود? قيمت خريد ملك در استانبول

آپارتمان هاي 1 خوابه 69 مترمربع قيمت از 436000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 118 مترمربع قيمت از 607000 دلار آمريكا

 

 

 

تخفيف در پرداخت نقدي يا اقساط ماهانه بدون سود

اجاره خانه در استانبول خريداران نقدي مي توانند از تخفيف 10 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار شوند. اگر به دنبال خريد اقساطي هستيد، مي توانيد با 50% پيش پرداخت و اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود، خريد خود را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه تعداد كمي از واحدها در بلوك تكميل شد? اول موجود است كه تنها با پرداخت نقدي قابل خريد است:

آپارتمان هاي 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قيمت از 343000 تا 896000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 112 تا 171 مترمربع قيمت از 555000 تا 1113000 دلار آمريكا

 

طراحي آپارتمان هاي لوكس در شيشلي

آپارتمان ها معماري متفاوتي دارند و طراحي فضاهاي نشيمنن روباز، باغچه هاي خصوصي، بالكن ها و تراس هاي بزرگ داراي ويوي درياي بسفروس،فرق دارد. هم? فضاها از لابي پذيرش قابل دسترس هستند و از طريق راه پله و آسانسورها مي توان به هر 39 طبقه دسترسي داشت.

درب هاي فولادي آپارتمان ها از طريق آيفون تصويري به درب ورودي لابي وصل مي شود.

آپارتمان ها به گاز طبيعي متصل مي شوند و سوخت گرمايش مركزي از اين طريق تأمين مي شود. همچنين واحدها مجهز به سيستم تهوي? هوا و سيستم تنظيم دما و جديدترين مدل سيستم هوشمند خانگي هستند كه اين امكان را مي دهد تا از هر نقطه اي از دنيا و از طريق اينترنت بتوانيد بر خان? خود نظارت داشته باشيد، دما را تنظيم كنيد، پرده ها را بكشيد يا امنيت آن را بررسي كنيد.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول هر اتاق داراي نور طبيعي فراواني است كه از پنجره ها و درب هاي دوجدار? قدي پاسيو تأمين مي شوند و هم? آنها ويويي بي نظير از شهر و دريا دارند. همچنين واحدها داراي نورپردازي در شب هستند كه توسط LEDهاي مخفي و نورافكن هاي قابل تنظيم، فراهم مي شود.

كف واحدها تركيبي از سراميك در آشپزخانه و راهروها و لمينيت گرم در نشيمن و اتاق خواب ها كار مي شود.

در حمام ها از جديدترين لوازم بهداشتي استفاده شده و از كف تا سقف كاشي كاري مي شود.

اين آپارتمان هاي لوكس تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند. اين مجموعه در مركز شهر و محلي باپرستيژ قرار دارد و امكانات محلي آن بسيار زياد است. همچنين نزديك به مناطق ديدني معروف است و دسترسي خوبي به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد. همچنين خانه هاي آن ويويي عالي به درياي بسفروس و چراغ هاي شهر در شب دارند.

 

براي خريد خانه در شيشلي استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

۲۲ بازديد

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

روش توليد پارتيشن تك جداره

۲۳ بازديد

پارتيشن تكجداره و نقش آن در دكوراسيون فضا به جدا كننده هاي فضا كه براي ايجاد و حفظ حريم خصوصي افراد در مكان هاي مختل استفاده مي شود و باعث ايجاد احساس آرامش بيشتر در فرد مي شود ، پارتيشن مي گويند . امروزه پارتيشن ها از دو نوع دوجداره و تك جداره جايگزين هاي بسيار مناسب و به صرفه اي براي ديوارها هستند و پارتيشن ها به دليل ويژگي هايي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم باعث عملكرد بهتر طراحان شده است . پارتيشن علاوه بر جداسازي محيط نقش مهمي در زيباسازي دكوراسيون محيط دارد . پارتيشن هاي تك جداره و دو جداره در انواع مختلفي در بازار موجود هستند و هر كدام ويژگي هاي منحصر به فردي دارند كه به مخاطب اين امكان را مي دهد تا بهترين انتخاب را براي فضاسازي محيط خود داشته باشند .   عكس 1 . كاربرد پارتيشن . مزاياي پارتيشن هاي تكجداره از مزاياي پارتيشن ها مي توان به ابعاد مورد متغير آن ها اشاره كردبه عبارتي مي توان از پارتيشن ها در هر متراژ و هر مساحتي از فضا استفاده كرد و با توجه به سليقه طراح ، از طرح هاي زيبا و متنوع استفاده كرد . با استفاده از پارتيشن تك جداره مي توان فضايي با رعايت حريم شخصي فرد ايجاد كرد تا فرد احساس آرامش بيشتري در محيط داشته باشد . پارتيشن هاي تك جداره با سبك هاي متنوع و نوين با رعايت معيار هاي استاندارد توليد شده اند كه بسته به شرايط محيطي مانند ميزان نور و صدا و... مي توان هر كدام از آنها را به كار گرفت و علاوه بر آن بايد بگويم كه ارتفاع پارتيشن ها نيز بر اساس ارتفاع محيط هاي مختلف متنوع است . براي مثال استفاده از پارتيشن در اماكني مانند اداره و ... سبب حفظ حريم خصوصي افراد و كنترل ميزان نور و صدا و افزايش كارايي محيط مي شود . پارتيشن هاي تك جداره انواع مختلف دارند كه توسط متخصصان ماهر و كاربلد طراحي شده اند و هر كدام داراي ويژگي هاي منحصربفرد و جذابي هستند كه باعث مي شود تا مخاطب داراي گزينه هاي بسياري براي انتخاب باشد .   عكس 2 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن تك جداره نكاتي كه بايد در پارتيشن بندي رعايت شود سازندگان پارتيشن هاي تك جداره در ساختن اين نوع پارتيشن ها از مواد مختلف و گوناگون با سطوح متفاوت كيفيت استفاده مي كنند و در نهايت مشتري بر اساس ميل و سليقه خود پارتيشن مورد علاقه خود را انتخاب مي كند . پارتيشن هاي تك جداره از لحاظ پيكربندي انواع مختلفي دارند كه از جمله آنها مي توان به نوع ساده يا منحني دار اشاره كرد ، كه در نهايت يك پارتيشن بند ماهر با در نظر گرفتن شرايط محيطي و ميزان مساحت فضا تشخيص مي دهد كه كدام نوع از پارتيشن ها براي محيط مورد نظر مناسب است . مي توان گفت اغلب پارتيشن ها را به گونه اي طراحي مي كنند كه فاقد هر گونه درز و ... باشند و معيار هاي فني استاندارد در ساخت پارتيشن رعايت شده باشد . به هر ميزان كه كيفيت پارتيشن ساخته شده بالاتر باشد و مطابقت بيشتري با معيار هاي استاندارد فني داشته باشد ، استفاده از آن را نيز بهينه تر مي سازد .   عكس 3 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن تك جداره در محيط اداري فوايد استفاده از پارتيشن تك جداره : در زير به چند مورد از مزاياي استفاده از پارتيشن تك جداره اشاره مي كنيم :

  • پارتيشنها داراي انواع مختلفي از طرح و رنگ هاي گوناگون هستند ؛ بنابراين مخاطب براي انتخاب پارتيشن مناسب براي منزل ، شركت و... خود گزينه هاي بسياري براي انتخاب دارد و مي تواند پارتيشن مناسب را مطايق ميل و سليقه اش انتخاب كند .
  • مزيتديگر استفاده از پارتيشن تكجداره سهولت در طرح و نصب است و استفاده از آن علاوه بر بهينه سازي فضا ؛ از اتلاف زمان نيز جلوگيري مي كند .
  • پارتيشنهاي تك جداره وزن نسبتا كمي دارند و به راحتي مي توان آنها را پس از نصب مطابق ميل و سليقه خود جا به جا كرد .
  • پارتيشن هاي تك جداره از لحاظ اقتصادي نيز نسبت به ساير پارتيشن ها به صرفه است و براي تهيه و نصب آنها هزينه زيادي صرف نخواهد شد .
  • پارتيشن تك جداره نسبت به ساير پارتيشن ها فضاي كمتري اشغال مي كنند به همين دليل در فضاسازي صرفه جويي مي شود .
  • پارتيشن هاي تك جداره نيز انواع مختلفي مانند پارتيشن تك جداره شيشه اي كه ميزان نور ورودي به محيط را افزايش مي دهد، دارند .
  • در مكان هايي كه صرفه جويي در متراژ محيط اهميت زيادي دارد ؛ استفاده از پارتيشن هاي تك جداره از اهميت بالايي برخوردار است زيرا بيشترين بهينه سازي در فضا را ايجاد مي كند .

  عكس 4 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن تك جداره در فضاي مسكوني . معايب استفاده از پارتيشن تك جداره :

  • پارتيشن تك جداره داراي ضخامت نسبتا كمي است به همين دليل نمي تواند عايق خوبي در برابر گرما و سرما و... باشد.
  • پارتيشن هاي تك جداره تنوع بسياري دارند و انواع مختلفي از آنها خاصيت آگوستيكي ندارند .

عكس 5 . كاربرد متفاوتي از پارتيشن تك جداره . كاربرد پارتيشن تك جداره :

  • پارتيشن هاي تك جداره انتخاب مناسبي جهت تقسيم بندي اماكن اداري و شركتي و ... مي توانند باشند .همچنين براي تقسيم بندي فضاي داخلي منازل و ساير اماكن تجاري متناسب با دكوراسيون مكان مي توان از پارتيشن هاي تكجداره استفاده كرد .
  • از پارتيشن تكجداره مي توان در كار هاي جزئي مانند جدا كردن راه روي ساختمان از ساير قسمت ها ؛ ايجاد حمام مستر در اتاق خواب ؛ تفكيك اتاق بازي از ساير قسمت خانه ؛ تفكيك دو اتاق از يكديگر استفاده كرد .
  • به دليل هزينه پايين پارتيشن تكجداره در بسياري از منازل و ادارجات و ... از اين نوع پارتيشن استفاده مي كنند .

  عكس 6 . كاربرد متفاوتي از پارتيشن تك جداره . روش توليد پارتيشن تك جداره : پارتيشن هاي تك جداره از مصالح و مواد مختلفي مانند ام دي اف ، شيشه ، چوب و... ساخته مي شوند . پارتيشن هاي تك جداره به گونه اي طراحي و ساخته مي شوند كه از هر لحاظ حافظ حريم خصوصي افراد باشند و امكان نصب قفل بر رويشان وجود داشته باشد . پارتيشن هاي تك جداره كه از جنس ام دي اف بر خلاف ساير پارتيشن هاي تك جداره عايق مناسبي در برابر سرما ، گرما و صوت مي باشد اين نوع پارتيشن به دليل عايق سازي مناسب و حفظ حريم شخصي طرفدار زيادي پيدا كرده است .   عكس 7 . پارتيشن تك جداره . راهنماي انتخاب پارتيشن مناسب :

  • نوع پارتيشن تك جداره نيز مانند ساير پارتيشن ها بايد با توجه به شرايط محيطي و عوامل تاثير گذار بر فضاي محيط مانند ميزان نور ، صدا و... انتخاب شود تا در نهايت مشتري رضايت كامل را از انتخاب خود داشته باشد .
  • در انتخاب پارتيشن علاوه بر مواردي كه گفته شد به عوامل ديگري مانند نوع دكوراسيون ، ارتفاع تا سقف و ... توجه مي شود . البته ابعاد پارتيشن را مي توان مطابق با ميل و سليقه مشتريان تغيير داد .

منبع  

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۳۱ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۲۸ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

۳۴ بازديد

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

m1_zrho.jpg

 سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو (سايبان منصف)، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

۲۸ بازديد

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

قطع شدن صداي تلويزيون ال جي در حاليكه سيستم پخش صداي آن هنوز فعال است، اشكالي است كه غالبا در مدل هاي سري LN ال جي ايجاد مي يابد. اين اشكال به ويژه در تلويزيون هايي بيشتر است كه از مبادي غيررسمي تهران و به صورت قاچاق وارد مي شوند. تلويزيون هايي كه در ميان عموم، با نام تلويزيون هاي بانه اي از آن ها ياد مي شود. در هر حال اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي به علت مشكل در بخش بك لايت تلويزيون است و يك ضعف كارخانه اي به شمار مي آيد.

بررسي دليل قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي

اگر تلويزيون شما تصوير ندارد اما صدا دارد، اين به معناي آن است كه تنها بخش هاي دخيل در تصوير دچار اشكال شده اند و تلويزيون در بخش صدا اشكالي ندارد. براي مثال اگر تلويزيون LED شما تصوير دارد اما صدا ندارد، امكان دارد اين اشكال به علت وجود مشكل در نور پس زمينه ايجاد شده باشد.

همانگونه كه مي دانيد در تلويزيون هاي ال اي دي، نوري از پشت به صفحه نمايش تلويزيون تابيده مي شود و باعث مي شود كه تصوير در نمايشگر تلويزيون قابل ديدن شود. حال اگر لامپ هاي ال اي دي تلويزيون دچار مشكل گردند، تصوير تلويزيون هم دچار مشكل مي شود. در اين حالت اگر چه تصوير تلويزيون قطع شده است اما تلويزيون صدا دارد و ديگر كاركردهاي آن به صورت عادي صورت مي گيرد. با توجه به اين توضيحات مي توان نتيجه گرفت كه قطعي تصوير در غالب موارد به علت مشكل بك لايت ديده مي شود.

مشكل و قطعي تصوير در سري LN تلويزيون ال جي:

دليلي كه در اين مدل تلويزيونها سبب قطعي تصوير شود، اتصالي كوتاه لامپ است. اين اتصالي كوتاه در نهايت سبب تاريكي و قطع شدن تصوير تلويزيون مي شود. با قطع شدن اولين لامپ مدارات سري جريان در مدار بك لايت قطع مي شود. بعد از اين اتفاق، تصوير در يك لحظه روشن شده و چشمك مي زند و مجددا قطع مي شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LB تلويزيون ال ج:

مشكل در اين مدل شباهت زيادي به سري LN دارد با اين تفاوت كه لامپ هاي استفاده شده در اين مدل بيشتر دچار اتصالي كوتاه مي شوند. اتصالي پيش امده سبب خاموش شدن لامپ مي شود و در نهايت باعث مي شود كه بقيه لامپ ها روشن بمثل و لكه تاريكي در تصوير ديده شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LY تلويزيون ال جي:

ساختار اين مدل تلويزيون بسيار شبيه به سري LB است. با اين وجود ورودي اين مدل به بخش تعمير تلويزيون به علت قطعي تصوير بسيار كمتر از سري LB است.

مشكل و قطعي تصوير سري LS تلويزيون ال جي:

بك لايت بكاررفته در اين مدل تلويزيون از نوع يكطرفه است. لامپ هاي بك لايت در دسته هاي 20 عددي تفكيك شده و كنترل هر يك از آن ها توسط يك مدار صورت مي گيرد. اشكال قطعي تصوير در اين مدل تلويزيون ها عمدتا به صورت وقتي است و براي مثال بعد از چند دقيقه كار كردن ديده مي شود.

انواع مشكل بك لايت

قطع شدن تصوير تلويزيون امكان دارد در چند حالت اتفاق بيفتد. مشكل لامپ ها در چند حالت ايجاد مي شود كه در يك حالت باعث مي شود لامپ خراب خاموش شود ولي بقيه لامپ ها روشن بمثل. در اين حالت تصوير كلي تلويزيون قطع نمي شود اما در محل لامپ خاموش در تصوير، تاريكي ديده مي شود. در حالت ديگر مشكل لامپ ها، جريان كلي مدار هم قطع مي شود و توليد نور بك لايت متوقف مي شود. با قطع شدن نور بك لايت تصوير ديده نمي شود اما ديگر كاركرد هاي تلويزيون مثل پخش صدا و يا كاركردن كنترل به صورت عادي صورت مي گيرد.

اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا و راه حل

اشكال قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال جي بيشتر در سري LN پديد مي آيد؛ اين مشكل بيشتر ناشي از ضعف تلويزيون در بخش بك لايت و برد پاور است كه در نهايت باعث سوختن لامپ هاي ال اي دي اين تلويزيون ها مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

چگون مي توان اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد را حل كرد؟

تلويزيون هاي ?? اينچ ال جي معولا داراي دو سري ال اي دي مي باشند كه بعد از مشكل يك سري وقتي تلويزيون روشن مي شود، اين سري از لامپها، يك لحظه روشن شده و مجددا به علت مشكل، تلويزيون پروتكت كرده و تصوير قطع مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

حل اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي

تعمير تلويزيون ال جي يكي ديگر از خدمات تخصصي ارائه شده در اين نمايندگي است كه با رعايت همه پارامترهاي ضروري و تخصصي اين مركز انجام مي پذيرد. خدمات مرتبط با اين تلويزيون به دست مهندساني انجام مي پذيرد كه با حضور در دوره هاي تخصصي تعمير، تسلط كاملي بر ساختار و نرم افزاري همه تلويزيون هاي ال جي يافته اند و قادر مي باشند تا با كمك جديدترين متدها و ترفندهاي تعمير اشكالات ايجاد شده در اين تلويزيون ها را مرتفع سازند.

شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت ايجاد هر گونه اشكال و مشكل در هريك از مدل هاي تلويزيون ال جي از جمله اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا به نمايندگي ال جي مراجعه كرده و شاهد حل اشكالات پيش آمده در تلويزيون خود باشيد.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي با توجه به گستردگي تلويزيونات اين كمپاني در سطح تهران همه تلاش خود را به كاربسته تا با همكاري جمعي از مهندسان زبده و ماهر به ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه تعمير تلويزيونات ال جي بپردازد. نمايندگي ال جي در بخش «فروش» به عرضه همه توليدات اين كمپاني و در بخش «خدمات بعد از فروش» به ارائه همه خدمات تخصصي تعمير در پشتيباني تلويزيونات ال جي مي پردازد.