معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

۲۸ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

مصرف برق دوربين مداربسته

۲۷ بازديد

مصرف برق دوربين مداربسته

ميزان مصرف برق دوربين مداربسته يكي از مشخصاتي كه در زمان انتخاب منبع تغذيه يا UPS مناسب براي دوربين ها مورد توجه قرار مي گيرد.

مصرف برق دوربين مداربسته به چه عواملي وابسته است؟

  • نوع چيپ تصوير دوربين: چيپ هاي تصوير CCD مصرف برقي به مراتب بالاتر از چيپ هاي CMOS دارند.
  • قدرت ديد در شب IR:ال اي دي هاي IR با توجه به ميزان قدرت و نوع آنها نياز به برق دارند.
  • گردان بودن يا ثابت بودن دوربين: در دوربين هاي گردان علاوه بر برق مصرف شده در چيپ تصوير و IR براي گردش دوربين نيز به برق نياز خواهد بود.

ميزان مصرف هر دوربين تقريبا چقدر است؟

ميزان مصرف دوربين هاي مداربسته با ديد در شب تا 30 متر و چيپ تصوير CMOS معمولا زير 5 وات است. ميزان مصرف دوربين هاي مداربسته با همان مشخصات و با چيپ CCD حداكثر 7.5 وات مصرف خواهد داشت.

در دوربين هاي گردان با توجه به نياز به مدار مكانيكي مصرف برق دوربين به مراتب بالاتر خواهد بود و ميتواند بين 10 تا 40 وات با توجه به نوع و سرعت موتور مصرف برق داشته باشد. توجه داشته باشيد كه در حالت ثابت مصرف برق دوربين هاي گردان تفاوت چنداني با دوربين هاي ثابت ندارد.

ميزان مصرف دقيق دوربين را چطور به دست آوريم؟

ميزان برق مصرفي هر دوربين با واحد وات در ديتاشيت آن قيد شده است. سعي كنيد براي محاسبات دقيق حتما از اين اطلاعات استفاده كنيد.

هر دوربين چند آمپر جريان مي كشد؟

دوربين هاي ثابت معمولا 12 ولتي هستند و از انجا كه توان مصرفي آنها در بيشترين حالت بين 5 تا 10 وات خواهد بود ميزان جريان آنها بين 0.5 تا 1 آمپر خواهد بود. در دوريبن هاي گردان دوربين معمولا 24 ولتي خواهد بود و ميزان جريان مصرفي آن در بيشترين حالت از 2 آمپر تجاوز نخواهد كرد.

  1. نصب دوربين مداربسته در رستوران ها
  2. فناوري Digital noise reduction) DNR) در دوربين مداربسته
  3. دوربين مداربسته آنالوگ HD / انواع LED ديد در شب براي دوربين مدار بسته
  4. تكنولوژي POC انقلابي در نصب دوربين هاي مداربسته

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

۲۴ بازديد

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

 

آيا قرار گرفتن در معرض آفتاب سودمند است؟

 

همه ما بارها شنيده ايم كه بايد در معرض نور خورشيد قرار بگريم تا بدن بتواند ويتامين D توليد كند زيرا اين ويتامين به طور طبيعي در اكثر غذاها وجود ندارد. امروزه به لطف تكنولوژي پيشرفته به تعداد زيادي غذا در روند توليد ويتامين D اضافه مي شود، به طوري كه مانند روزهاي قديمي براي توليد ويتامين D نيازي به آفتاب نبوديم البته بيرون رفتن و بيرون بودن براي اكثر مردم خوشايند است و همانطور كه مي دانيد انجام تمرينات بسيار بهتر از نشستن در مقابل تلويزيون و فعال نبودن فيزيكي است. با اين حال، بايد هنگام خروج از خانه از پوست مراقبت خوبي كرد تا از آفتاب سوختگي جلوگيري شود.

خطرات قرار گرفتن در معرض آفتاب چه هستند؟

 

مهم ترين خطر قرار گرفتن در معرض آفتاب آفتاب سوختگي است. اگر زير ميكروسكوپ بسيار قوي براي پوست آفتاب سوخته نگاه كنيد، متوجه مي شويد كه سلول هاي پوستي و رگ هاي خوني آسيب مي بينند. اگر پوست چندين بار آفتاب سوخته شود، شروع به خشك شدن، چين و چروك، تغيير رنگ و مشكلات ديگر خواهد كرد. با اين حال، هنگامي كه پوست آفتاب سوخته مي شود، به نظر مي رسد ضخيم تر مي شود، واقعيت اين است كه پوست ضعيف مي شود و در نتيجه به راحتي آسيب مي بيند. با اين حال، مهم ترين خطر ناشي از قرار گرفتن در معرض خورشيد، افزايش خطر ابتلا به سرطان پوست است كه در حال حاضر شايع ترين نوع سرطان است. پزشكان بر اين باورند كه در بيشتر موارد مي توان از سرطان پوست با اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگيري كرد.

چگونه مي توان از اثرات مضر نور خورشيد اجتناب كرد؟

Hair Styling Mac Styler 5525 

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

نور خورشيد پرتوهاي ماوراي بنفش نامرئي را به زمين مي فرستد كه مي تواند باعث آسيب به پوست شود، بنابراين پوست بايد از خورشيد محافظت شود. امن ترين راه براي محافظت از پوست اين است كه از قرار گرفتن در معرض خورشيد جلوگيري كنيد. اجتناب از ترك تا آنجا كه ممكن است در طول ساعاتي كه خورشيد در وسط آسمان است. در برخي از مناطق جغرافيايي خورشيد به طور مستقيم تر مي درخشد و شما آفتاب سوختگي بيشتري در ساحل، استخرهاي در فضاي باز، درياچه ها، اقيانوس ها، محيط هاي نظامي و حتي در برف خواهيد داشت. اگر شما در اين محيط ها هستيد و از پوست خود محافظت نشده اند، شانس آفتاب سوختگي افزايش خواهد يافت. اگر شما در حال بيرون رفتن, شما بايد راهنمايي براي حفظ سلامت پوست خود را دنبال كنيد.

در سايه ها بمانيد

 

هنگام خروج از خانه سعي كنيد تا حد امكان در سايه بمانيد و از درخت به عنوان پناهگاه استفاده كنيد. اگر مي خواهيد در ساحل استراحت كنيد، از چتر بزرگي براي جلوگيري از آفتاب سوختگي استفاده كنيد.

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

كرم ضدآفتاب حاوي موادي است كه پوست را از اشعه هاي مضر خورشيد محافظت مي كند. كرم هاي ضدآفتاب در لوشن ها يا اسپري ها در دسترس هستند و خواص حفاظتي آن ها متفاوت است. هر چه درجه حفاظت از كرم ضدآفتاب بيشتر باشد، توانايي آن در محافظت از پوست در برابر خورشيد بيشتر است. از كرم ضد آفتاب منقضي شده اجتناب كنيد و هر سه سال يك بار آن را تغيير دهيد. هنگام خريد كرم ضدآفتاب به موارد زير توجه كنيد:

آبرسان پوست نرمال تا خشك هيدرا جنيوس لورال

استيك پاكسازي پوست سيمپل حاوي زغال چوب بامبو حجم ?? گرم

اسكراب لايه بردار پوست سينت ايوز مدل Apricot وزن 170 گرم

 

چطور بر بي حوصلگي در بارداري غلبه كنيم؟

۲۷ بازديد

خستگي و بي حوصلگي در بارداري

به طور كلي مي توان گفت بارداري علائم و تغييرات فيزيولوژيكي مختص به خود را دارد كه بارزترين آن بي حوصلگي در بارداري مي باشد و علت آن بروز تغييرات هورموني در اين دوران است. اين گونه تغييرات موجب اختلال در الگوي خواب، نحوه هضم غذا و در پي آن باعث تغييرات ظاهري مي گردد. در واقع طبيعي مي باشد زماني كه بدن مادر براي رشد و تكامل جنين در حال آماده سازي بوده شرايط آن نيز نسبت به قبل متفاوت مي باشد كه همين امر در نتيجه بر روي حالات روحي و خلق و خوي مادر تاثير مي گذارد.

بهتر است بدانيد كه هدف اوليه جنين استفاده از منابع بدن مادر است و مادر دومين فردي مي باشد كه از منابع خود مصرف مي كند. در واقع بايد گفت در آغاز گردش خون اكسيژن لازم و ديگر احتياجات تغذيه اي را به جنين رسانده و مادر در وهله دوم از اين منابع استفاده مي كند. بدين ترتيب با هر ضربان قلب جنين يا هر سلولي كه در بدن مادر نمو پيدا مي كند از ميزان انرژي او كاسته مي شود.
علل اصلي بي حوصلگي در حاملگي
دلايل مختلف و تاثيرگذاري وجود دارد كه موجب بروز اين وضعيت در بارداري مي شود كه در ادامه به بيان آن ها پرداخته ايم.

كم شدن ميزان فشار خون

بدن به خاطر حاملگي قادر نمي باشد مقدار فشار خون را به درستي تنظيم نمايد به همين دليل كم شدن ميزان فشار خون و در پي آن بي حوصلگي و خستگي اتفاق مي افتد. فشار خون در كل دوران حاملگي در سطح پاييني قرار دارد ولي در سه ماهه سوم بهبود پيدا مي كند. وقتي كه به صورت يكدفعه از جاي خود برمي خيزيد دچار سرگيجه خواهيد شد.
كم شدن ميزان هموگلوبين :
هموگلوبين در واقع رنگدانه اي بوده كه داراي عنصر آهن مي باشد. اين رنگدانه جداي از اين كه موجب سرخي رنگ خون مي گردد با اكسيژن مخلوط شده و آن را در معرض سلول هاي بدن قرار مي دهد. در دوره حاملگي هموگلوبين به حداقل رسيده تا خون حالت رقيق به خود بگيرد و خيلي راحت درون جفت گردش پيدا كند. جنين هموگلوبين و اكسيژن را از مادر كسب نموده و كاهش هموگلوبين خود مادر موجب بي حالي و بي حوصلگي مي گردد.

بالا رفتن ميزان استروژن

مقدار زياد اين هورمون در دوره حاملگي در جايگاه يك محرك عمل كرده و باعث اختلال در خواب مي گردد. بجز عللي كه اشاره شد ضعيف شدن دستگاه ايمني بدن در حاملگي و افزايش يافتن ميزان حساسيت دچار شدن به بعضي بيماري ها در ايجاد بي حوصلگي نقش موثري دارند.

عوامل موثر بر بروز بي حوصلگي

ايجاد تغييرات و نوسانات هورموني و بالا رفتن ميزان هورمون پروژسترون در دوره حاملگي موجب بروز اين حالت مي شود.
در صورتي كه مادر احساس غمگيني، نااميدي و افسردگي داشته باشد در طي روز احساس خواب آلودگي و بي حوصلگي خواهد كرد.
اگر خانم باردار در زمان شب حس ناراحتي داشته باشد و يا دائما در حال دستشويي رفتن باشد در نتيجه ميزان خواب كافي نداشته و همين امر موجب خستگي و بي حوصلگي او مي شود.
كم شدن ميزان آهن بدن در طول حاملگي و بروز كم خوني در پي آن موجب احساس خستگي و بي حوصلگي شده و براي بررسي وضعيت كم خوني در حاملگي پزشك معالج براي مادر آزمايش خون تجويز خواهد كرد.
بروز حالت تهوع و استفراغ در طي حاملگي ميزان انرژي بدن را كاهش داده و همين موضوع موجب بروز بي حوصلگي مي گردد.
امكان دارد مادر در رابطه با حاملگي خود دچار استرس شده و بي حال و بي حوصله گردد.

نحوه مقابله با اين وضعيت و رفع آن

در ادامه موارد مهمي از راه هاي غلبه بر حالت بي حوصلگي و خستگي را در اختيارتان قرار داده ايم.

كاهش فعاليت هاي روزانه 

از نشستن و بلند شدن هاي اضافه خودداري نماييد و در انجام امور خانه از همسرتان و يا ديگران كمك بخواهيد. در صورتي كه در بيرون از منزل مشغول به كار هستيد تا جاي امكان از ميزان ساعات كاري خود بكاهيد. در صورتي كه حس ناتواني داريد مي توانيد درخواست مرخصي نماييد.

داشتن خواب و استراحت كافي 

مهمترين كاري كه بايد به آن اهميت بدهيد اين است كه در زمان شب خيلي زود به رختخواب برويد و به چرت زني روزانه عادت نماييد. حتي يك چرت ?? دقيقه اي هم مي تواند در ايجاد حس نشاط و شادابي تاثيرگذار باشد.

حفظ روحيه 

در صورتي كه خستگي و بي حوصلگي زياد در سه ماهه اول حاملگي ناخوشايند مي باشد بهتر است بدانيد كه در سه ماهه دوم وضعيت شما بهبود پيدا خواهد كرد. در صورتي كه در روزهاي پاياني حاملگي به سر مي بريد بايد بدانيد كه به زودي حس مادري را تجربه خواهيد كرد و براي همين بدخوابي ها دلتنگ خواهيد شد.

داشتن برنامه غذايي سالم و مقوي 

شما بايستي در طول روز حدود ??? كالري بيشتر از قبل استفاده نماييد. برنامه غذايي سالمي كه حاوي سبزيجات، ميوه، انواع غلات، لبنيات و گوشت كرم چرب مي باشد كالري مورد احتياج بدن را فراهم مي كند ولي مواد غذايي ناسالم ميزان انرژي بدن را به حداقل مي رسانند. سعي كنيد كه از ميوه و ماست به صورت ميان وعده استفاده نماييد. داشتن يك تغذيه مناسب از ايجاد افزايش وزن جلوگيري مي كند. وزن اضافي در حاملگي علت ديگري است كه موجب احساس خستگي و بي حوصلگي در اين دوران مي شود.

انجام فعاليت هاي ورزشي روزانه 

انجام ورزش و داشتن تحرك كم همچون پياده روي كوتاه مي تواند در بهبود حال روحي مادر كمك كننده باشد و با كنترل نمودن وزن از ميزان كسالت و بي حوصلگي كم كند. در صورتي كه پزشك مانعي براي انجام ورزش نمي بيند مي توانيد در طول روز ورزش كرده و حركات كششي مختلفي انجام بدهيد و تنفس عميق داشته باشيد.

مصرف مايعات به ميزان لازم 

به جاي استفاده از چاي كه داراي كافئين مي باشد ميزان آب زيادي بخوريد. در صورتي كه به دليل دفع ادرار زياد مجبوريد در زمان شب در وقت خواب به صورت دائم بيدار شويد چندين ساعت قبل از وقت خواب خوردن مايعات را كاهش داده ولي در عوض در طول روز ميزان مايعات زيادي استفاده نماييد.

در اين مطلب علل و عوامل ايجاد خستگي و بي حوصلگي در بارداري را به همراه روش هاي بهبودي و غلبه بر آن شرح داديم كه اميدواريم نهايت استفاده از آن را برده باشيد

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1675/

https://www.mixcloud.com/MaiaSande6/
https://www.evernote.com/shard/s537/sh/f9e2f887-8e31-cf1d-250f-1f51474c6185/b174eca282448df7bb7c98195157af74
https://www.4shared.com/u/Of7xbPu6/MaiaSande6.html
https://www.liveinternet.ru/stat/exiryab.com/
https://unsplash.com/@maiasande6
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-24

https://www.sbnation.com/users/MaiaSande6

 

 

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري (PhD) با قيمت مناسب

۲۸ بازديد

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري (PhD) با قيمت مناسب

توسعه پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و پزشك (دكترا) موسسه پايان نامه را با قيمت بسيار مقرون به صرفه تضمين مي كند. براي سفارش پايان نامه، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي و با چه قيمتي براي انجام كار كارشناسي ارشد و دكتري، از طريق كانال هاي ارتباطي با ما تماس بگيريد.

شرح پايان نامه، توسعه پايان نامه كارشناسي ارشد، توسعه پايان نامه دكتري، دستور پايان نامه، پايان نامه نوشتن، پايان نامه، واگذاري پايان نامه، خريد پايان نامه، قيمت پايان نامه، پايان نامه نوشتن، جبران پايان نامه كارشناسي ارشد، هزينه پايان نامه دكتري و...

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد

همان طور كه بارها اعلام كرده ايم، پايان نامه نمي خريم يا نمي فروشيم و ارائه خدمات پايان نامه يا پايان نامه به خدماتي اطلاق مي شود كه دانشجو را ملزم به كمك به نوشتن و جمع بندي پايان نامه مي كند.اگر دستورالعمل استاد مفيد ن باشد، دانشجويان به موسسه اي مانند نويسندگان مي روند و از آن كمك مي خواهند. به طور كلي پايان نامه مؤسسه نويسندگان يك نهاد خدماتي و دانشگاهي است. اجازه دهيد اين موسسه با موسساتي كه پايان نامه ها را در ميدان انگلب مي فروشند مخلوط نكند. بايد توجه داشت كه با توجه به مجهز بودن دانشگاه ها به سيستم داوري همتا، مي توان خدمات دانشگاهي را كه ارائه مي كنيم استعلام كرد و در صورت وجود مشكل يا درصد شباهت ها مسئول خواهيم بود.

انجام پايان نامه دكتري

بسياري از دانشجويان با ما تماس مي گيرد و در مورد پروژه خود كه پيش از اين به يك موسسه يا فرد ديگري واگذار كرده بود با ما صحبت مي كنند تا اين كار را براي آنها انجام دهد و به دلايلي شكست خورد يا تا حدودي ترك كرد يا ديگر به تماس هاي او پاسخ نداد. بايد توجه داشت كه موسسه انجام پايان نامه چند سالي است كه در اين زمينه فعاليت مي كند و فعاليت هاي روزانه و حجم زيادي از پروژه هاي در حال انجام باعث شده تا تيم ما در توسعه پايان نامه حرفه اي شود و تيم ما در اين زمينه قوي است و مهم تر از آن ما توانسته ايم افرادي را از كشورهاي ديگر جذب كنيم و به زبان هاي مختلف پروژه هاي شما را پس از معاينه به فرد مناسب منتقل كنيم،  و اگر كيفيت كار به ميل شما توسط افراد ديگر نبود امكان ويرايش و نوشتن وجود خواهد داشت. شما همچنين مي توانيد به ما دستور ويرايش و يا تجويز پايان نامه خود را.

قيمت انجام پايان نامه

توسعه پايان نامه دكتري يا توسعه پايان نامه دكتري از فعاليت هاي كليدي مؤسسه پايان نامه است و بسياري از دانشجويان براي انجام پايان نامه خود با اين مؤسسه تماس مي گيرد. در ابتدا فعاليت نويسنده پايان نامه در ابتدا بر روي تحقيقات سازماني در بخش خصوصي و دولتي متمركز بود اما با توجه به نياز بازار و تعداد زياد متقاضيان تصميم گرفتيم بهترين خدمات ممكن را در اين زمينه به دانشجويان كارشناسي ارشد و دكترا ارائه دهيم.

انجام پايان نامه با قيمت مناسب

انجام پايان نامه كه سخت تر از نوشتن پايان نامه است، زمان زيادي و همچنين تسلط به خود مي گيرد. موسسه نويسندگان پايان نامه افتخار دارد كه تيمي متشكل از استادان و دانشجويان فارغ التحصيل از دانشگاه هاي برتر ايران و خارج از كشور داشته باشد كه افراد عزيز مي توانند به تكميل پايان نامه شما كمك كنند. در صورت نياز به كمك براي نوشتن پايان نامه مي توانيد به مؤسسه پايان نامه روي آوريد و وقت و پول خود را پس انداز كنيد.

https://mariabains3.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Maria-Bains-1
https://www.twitch.tv/mariabains3
https://www.openstreetmap.org/user/MariaBains3
https://www.tripadvisor.com/Profile/mariabM1863DY
https://www.4shared.com/u/CQPFijf8/MariaBains3.html
https://www.deviantart.com/mariabains3
https://www.zillow.com/profile/MariaBains3
https://www.indiegogo.com/individuals/28168704

 

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

۳۰ بازديد

تلگرام بدون شك، يكي از بهترين پلتفرم‌هاي جهان است و با حدود ميليون‌ها نصب در جهان، از نظر كاربران جزو بهترين پيام‌رسان‌هاي برتر است. با پيشرفت و گسترش شبكه‌هاي اجتماعي و سيستم‌هاي پيام رسان، مانند تلگرام، كانال‌هاي بي شماري ايجاد شده است و كسب درآمد كسب درآمد از طريق تلگرام و در كنار آن خريد ممبر واقعي براي تلگرام پيشرفت چشم‌گيري پيدا كرده است.

گاهي اوقات فعاليت و بازاريابي در تلگرام، به‌عنوان شغل اصلي فرد شناخته مي‌شود. در نتيجه براي جذب مشتري و گسترش كسب‌وكار خود مي‌توانيد يك كانال تلگرامي راه‌اندازي كرده و كارهاي بازاريابي محصولات يا خدمت مورد نظر خود را انجام دهيد. اما براي شروع، بدون ممبر نمي‌توانيد پيشرفت كار خود را تضمين كنيد. يكي از بهترين راه‌هاي گسترش و جذب افراد به گروه تلگرام، خريد ممبر واقعي براي تلگرام است، با ما همراه باشيد تا يكي از بهترين سايت‌هاي خريد ممبر واقعي براي تلگرام را به شما معرفي كنيم.
آيا خريد ممبر براي گروه تلگرام فايده‌اي دارد؟

راه‌اندازي يك كانال يا گروه جديد در تلگرام، بدون فالوور و ممبر كاري سخت و پر چالش است. وقتي از صفر شروع مي‌كنيد و ممبر نداريد يا تعداد آنها خيلي كم است، جذب كردن و نگه‌داشتن افرادي كه وارد گروه يا كانال تلگرام شما مي‌شوند بسيار مشكل مي‌شود. با خريد ممبر واقعي براي تلگرام خود، گروه و يا كانال تلگرامي شما ارزش بالاتري پيدا مي‌كند و افراد بيشتر اعتماد مي‌كنند تا در آن بمانند. در نتيجه باعث جذب مخاطب بيشتر و افزايش ترافيك از بازار هدف بر روي حساب كاربري و گروه تلگرام شما مي‌شود.
 
مسائلي كه بايد در كنار خريد ممبر براي تلگرام در نظر بگيريد

استفاده از اكانت‌هاي جعلي و يا غيرفعال براي اضافه كردن به گروه تلگرام شما، اعتبار گروه شما را زير سؤال مي‌برد. زيرا با استفاده از تعداد زياد ممبر و فالوور جعلي، دنبال‌كنندگان جديد را كه ممكن است به گروه شما بيايند مي‌ترسانيد. بايد بدانيد، هر كاربر واقعي كه شما را دنبال مي‌كند و يا شخصي كه مطالب شما را به اشتراك مي‌گذارد، يك مشتري بالقوه است؛ بنابراين، خريد ممبر واقعي براي تلگرام ارزش بالايي دارد. اگر اعتبار شما به دليل داشتن ربات‌ها و فالوورهاي جعلي زير سؤال برود، كاربران واقعي به شما اعتماد نخواهند كرد.

شما مي‌توانيد كيفيت ممبر گروه تلگرامي را بررسي كنيد

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

براي بررسي ممبر واقعي براي تلگرام، عبارت مورد نظر خود را در سايت ايده‌كاو وارد كنيد. سامانه ليستي از گروه‌ها را كه اين عبارت در اسم و توضيحات آن تكرار شده است، به شما نشان مي‌دهد. همه اين گروه‌ها لزوماً گروه مناسبي براي شما نيستند. براي بررسي كيفيت گروه، روي دكمه «گروه‌هاي مشابه» كليك كنيد. اگر اكثر گروه‌هاي تلگرامي نشان داده‌شده، با كسب‌وكار شما مرتبط است يعني گروه قبلي از كيفيت بالايي برخوردار است. همچنين براي افزايش كيفيت و فعال بودن كاربران، ما به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب كرده‌ايد، افرادي را كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند، به گروه شما اضافه مي‌كنيم.
امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد

با استفاده از روشي كه سايت ايده كاو در خريد ممبر واقعي تلگرام پيش گرفته، امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد و ممبر تنها به گروه تلگرامي اضافه خواهد شد. اما يك روش جايگزين براي اين منظور وجود دارد. تلگرام اجازه اضافه كردن حداكثر 200 نفر را به گروه مي‌دهد، در نتيجه راه‌اندازي گروه و سپس بستن چت كردن اعضا در گروه، محيطي مانند كانال را شبيه‌سازي خواهيد كرد.
امكان پيدا كردن همشهريان و افراد در يك شهر خاص وجود دارد

براي پيدا كردن همشهريان خود و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام از ميان همشهريان، كافي است اسم شهر خود را در كادر جستجوي ايده‌كاو وارد كرده تا گروه‌هاي مرتبط با شهر شما نمايش داده شود. براي پيدا كردن گروه‌هاي بيشتر، بهتر است بعد از اسم شهر علامت ستاره قرار دهيد تا سامانه گروه‌هاي بيشتري را به شما نشان دهد. براي مثال با جستجوي عبارت «رامسر*» گروه‌هاي رامسر، رامسري‌ها و هر پسوند ديگري كه اين كلمه در آن وجود دارد، به شما نشان داده خواهد شد.
نكات ديگر در افزايش ممبر گروه تلگرام

در كنار تمام اين‌ها، مواردي وجود دارد كه مي‌توانيد براي افزايش ممبر تلگرام در كنار خريد ممبر واقعي براي تلگرام به آنها توجه كنيد؛ از جمله اينكه شما بايد محتواي با كيفيتي در گروه تلگرام خود منتشر كنيد، محتوا بايد براي فالوورها ارزشمند بوده و كيفيت آن بالا باشد تا افراد در گروه شما باقي بمانند. مورد بعدي اينكه شما بايد در گروه تلگرام خود، فعاليت كافي داشته باشيد تا به‌طور مداوم در مقابل چشمان مخاطبين خود قرار داشته باشيد. اين‌گونه بازديدها و تعداد دنبال‌كنندگان شما افزايش پيدا مي‌كند. مرتباً و با قاعده محتوا ارسال كنيد.

بانك اطلاعات مشاغل هدفمند و ارزان

بانك اطلاعات مشاغل كه در سامانه ايده كاو تهيه شده است با هدف بازاريابي هدفمند در اختيار اصناف و مشاغل مختلف قرار مي گيرد تا صاحبان مشاغل با تدوين استراتژي بازاريابي خود از انواع روش ها مانند بازاريابي پيامكي، تلفني و ارسال پيام در واتساپ از اين بانك شماره موبايل بهره ببرند.

مسلما داشتن موبايل، نام و ديگر مشخصات كساني كه به كالا و خدمات ما نياز دارند و مشتريان بالقوه ما هستند، در بازاريابي امري حياتي هست. براي شروع عبارات متناسب با كسب و كار خود رو در سامانه ايده‌كاو جستجو كنيد و گروه هاي كه اعضاي انها احتمالا مشتريان خوبي براي شما هستند را به سبد خريد خود اضافه كنيد. سپس پس از نهايي كردن ما شماره تلفن اين افراد براي بازاريابي (تلفني، پيامكي، پيام صوتي و روش هاي ديگر ) در اختيار شما قرار مي‌دهيم.
روش خريد و روال كار سامانه ايده كاو براي خريد ممبر واقعي براي تلگرام

با استفاده از سرويس افزايش ممبر گروه واقعي تلگرام در سامانه ايده‌كاو، افراد جامعه هدف و گروه‌هايي كه مرتبط هستند، در يك رنج گسترده به‌سادگي شناسايي مي‌شوند. در سامانه ايده كاو نزديك به يك ميليون گروه تلگرامي شناسايي شده و روزانه بيش از هزار گروه نيز به اين مجموعه اضافه مي‌شود، لذا منبع بسيار خوبي براي كسب‌وكارها است تا بتوانند گروه‌هاي هدف را پيدا كرده و از طريق آنها بازاريابي خود را گسترش داده و به كسب‌وكار خود رونق بيشتري ببخشند.

جستجو براي يافتن گروه‌هايي كه ممبرها را از آنها به گروه خودمان هدايت مي‌كنيم، در ميان نزديك به يك ميليون گروه فعال تلگرامي  انجام مي‌شود كه همين امر سبب مي‌شود تا به منبع بزرگي از داده‌ها دسترسي داشته باشيد. براي استفاده از اين سايت و خريد ممبر واقعي براي تلگرام، بعد از ثبت نام در سايت، با مراجعه به قسمت سرچ مي‌توانيد نام گروه هدف خود را وارد كرده تا تمام گروه‌هاي مرتبط به كلمه‌اي كه وارد كرديد براي شما نمايش داده شود.

براي مثال هنگام جستجوي كلمه انجمن دكوراسيون، ليستي از گروه‌هاي مرتبط براي شما نمايش داده مي‌شود. سپس با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه، به آيدي مديران گروه دسترسي پيدا خواهيد كرد. البته لينك پيوستن به گروه نيز در دسترس است اما به دليل احتمال تغيير لينك‌ها توسط مديران، بهتر است با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه و نمايش آيدي مديران سايت، به‌طور مستقيم از آنها لينك عضويت در گروه را بخواهيد.

همچنين براي اطمينان از فعال بودن كاربران، سامانه ايده كاو به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب مي‌كنيد، افرادي كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند را به گروه شما اضافه مي‌كند كه البته اين مقدار پيش‌فرض با درخواست شما قابل تغيير است و شما مي‌توانيد اين مقدار را به دو هفته يا يك ماه نيز تغيير دهيد.

با ثبت نام و انتخاب خدمات و گروه هدف مورد نظر خود، هماهنگي‌هاي لازم با شما به عمل خواهد آمد و فرايند اضافه كردن افراد به گروه شروع خواهد شد. پس از انتخاب گروه‌هاي مناسب، در سبد خريد شما روبه‌روي اسم هر گروه، عدد‌هايي نوشته شده است. اين اعداد تعداد افرادي از اين گروه را نشان مي دهد كه شماره تلفن آنها در سامانه ايده كاو وجود دارد و مي‌توانيد براي سرويس بازاريابي پيامكي از آن استفاده كنيد.

در پايان و پس از اتمام افزايش ممبر، سه نوع گزارش براي شما ارسال مي‌شود. اين گزارش‌ها، شامل يك فايل اكسل است كه نام و نام‌ خانوادگي تلگرامي و شناسه هر فرد را ننشان مي‌دهد. همچنين اينكه فرد در چه گروه‌هايي در سبد خريد شما عضو بوده است نيز نمايش داده مي‌شود. به جز اين‌ها، گزارشي از همه افرادي كه در تنظيمات تلگرام خود اد شدن توسط ديگران را مسدود كرده‌اند و يا از قبل عضو گروه شما بوده يا نبوده‌اند نيز براي شما ارسال مي‌شود.
خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش از سامانه ايده كاو

بالا بردن و افزايش ممبر گروه تلگرام، روند بسيار طولاني و دشواري است اما سايت ايده كاو اين كار را براي شما بسيار ساده كرده است. خريد ممبر واقعي و فعال براي تلگرام از طريق سامانه ايده كاو مي‌تواند در وقت شما صرفه‌جويي كند و احتمال ناكامي شما را در ايجاد يك گروه تلگرامي فعال كمتر كند. براي استفاده از سرويس عضويت در گروه ها و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام، حتما بايد در سايت ايده كاو ثبت نام كنيد. براي ثبت نام در سايت ايده كاو در قسمت بالا سمت چپ گزينه ورود/ثبت نام را كليك كرده و با وارد كردن شماره موبايل، ثبت نام خود را انجام دهيد.

منبع :   https://toranji.ir/2021/12/07/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%85%d8%a8%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

تعميرات تلويزيون چگونه صورت مي‌پذيرد؟

۲۲ بازديد

تعميرات تلويزيون چگونه صورت مي‌پذيرد؟

تي وي هاي قديمي خاطرات شيرين را به ما يادآوري مي كنند كه از طريق آن با دنياي خارج از خانه ارتباط برقرار مي كنيم. شما ممكن است فكر كنيد كه با ظهور تي وي هاي نسل جديد، امروز در اكثر خانواده ها، برنامه هاي قديمي فراموش شده اند، اما بايد اعتراف كرد كه اين بيانيه اساسا اشتباه است. در بسياري از خانه ها تلويزيون ها هنوز نقش محوري دارند. اين نوع تلويزيون ها به دليل استفاده از تكنولوژي قديمي تر مشكلات زيادي دارند، بنابراين به راحتي مي توانيد تعمير تلويزيون را در برنامه ماهانه خود برنامه ريزي كنيد. در زير انواع مشكلات و نحوه بازيابي برنامه ها را پوشش خواهيم داد كه پيشنهاد مي كنيم بنياد خدمات را دنبال كنيد.

 

تعمير صفحه تلويزيون

 

راه هاي زيادي براي بازگشت عكس در تلويزيون وجود دارد اگر صفحه تلويزيون شكست بخورد و به هر دليلي از جمله آب آشاميدني ديگر كار نمي كند. يكي از اين راه ها رفع جريان مسطح تلويزيون شماست و اگر اين كار به دليل نفوذ قوي آب و ديگر مشكلات قابل تعمير امكان پذير نبود، تعويض صفحه بهترين گزينه خواهد بود زيرا اين احتمال وجود دارد كه بخش هاي ديگر آسيب جدي ن بينند. در نتيجه اين تي وي ها مي توانند بار ديگر با هزينه اي كم به يكي از نيازهاي اصلي خانه تبديل شوند.

تلويزيون تعمير صدا  https://bit.ly/3sjq11V

 

صداي تلويزيون را مي توان مهم ترين چيز در يك تلويزيون پس از تصوير در نظر گرفت، زيرا در تصوير بدون صدا در تلويزيون معني ندارد. شايد برايتان اتفاق افتاده باشد كه روزي از خواب بيدار شده ايد و با تمام انرژي به تلويزيون رفته ايد و ناگهان ديديد كه تلويزيون شما عكسي دارد اما صدايي از آن شنيده نمي شود. براي اين مشكل مي توانيد تلويزيون خود را با تعميركار اين منطقه ترك كنيد اما اگر بخواهيم به مشكلات اصلي اين نوع شكست استناد كنيم بايد به مشكلات رايجي مانند بلندگو، مادربرد، منبع تغذيه و اجزاي ديگري كه بر صدا تأثير مي گذارد استناد كنيم. تاكيد بر اين است كه مي توان تمام قطعات ذكر شده را تعمير كرد، اما اگر مشكل اين قطعات است، بايد جايگزيني اين نوع قطعات را در نظر گرفت، با هزينه هاي قابل تفاوت، كه مي تواند قبل از تعويض يا تعمير با تعميركار شما مشورت شود.

تعمير پرش تصوير در تلويزيون  http://adibservice.com/

 

پريدن در تلويزيون يك مشكل بسيار رايج است كه مي تواند بسيار آزاردهنده باشد. اين نوع مشكل يكي از بدترين مشكلاتي است كه تلويزيون مي تواند با آن مواجه شود. در چنين مواردي پيشنهاد مي كنيم كه تلويزيون را در كوتاه ترين زمان ممكن به مراكز تعمير ال سي دي يا ال اي دي ببري تا تصوير بدتر از آن ن شود زيرا در بسياري از موارد هنگام تعمير قطعات مربوط به اين مشكل مي توان تلويزيون را اصلاح كرد. حل. از جمله قطعاتي كه در اين شكست موثر هستند مي توان به پنل تلويزيوني و تضعيف بيش از حد آن اشاره كرد. البته در بسياري از موارد مي توان تابلو را تعمير كرد اما گاهي ديده شده است كه بايد اين قسمت را جايگزين كرد كه نسبتا گران قيمت است. بايد براي اون قبول بشه . جزء ديگري كه مي تواند بر گزاف گويي تصوير تاثير بگذارد، قدرت تلويزيون است كه مسئول قدرت بخش كل مدار تلويزيون است.

منبع : اديب سرويس

 

https://www.pinterest.com/pin/966936982466587963

https://spark.adobe.com/page/fgf9wSxq6CBsH/

https://sites.google.com/view/rhonacast4/home

https://onlineproofing.home.blog/2021/11/22/adibservice/

https://rhonacast4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/qz8es5/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C_%D9%88_%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D9%84_%D8%AC%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/

https://myspace.com/rhonacast4

https://www.goodreads.com/user/show/143175826-dani-sama

https://en.gravatar.com/rhonacast4

https://www.ted.com/profiles/31672947

 

 

 

براي اطلاع از قيمت سنگ هاي ساختماني با ما همراه باشيد

۲۶ بازديد

 

براي اطلاع از قيمت سنگ هاي ساختماني با ما همراه باشيد

سنگ ها از قديم الايام يكي از كاربردي ترين مصالح ساختماني هستند و به دليل استحكام بسيار بالاي سنگ، اغلب آثاري كه از گذشتگان به جاي مانده اند از اين ماده ساخته شده اند. سنگ ها به دليل ساختار مستحكمي كه دارند ساليان سال بدون تغيير باقي خواهند ماند و از اين رو در صنعت ساختمان سازي جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده اند. سنگ ها به انواع اقسام مختلف دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و در بخش هاي منحصر به فردي به كار مي روند. برخي سنگ ها تنها جنبه تزييني دارند و از اين رو براي بخش هاي نما و كفپوش ساختمان به كار مي روند اما در مقابل سنگ هايي هستند كه استحكام بسيار زيادي داشته و از آنها براي پي ريزي ساختمان استفاده مي شود. انتخاب سنگ مناسب اهميت بسزايي در زيبايي و استحكام سازه شما خواهد داشت و به همين دليل قبل از خريد سنگ بايد با موارد مختلفي آشنايي داشته باشيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن

يكي از پركاربردترين نوع سنگ هاي ساختماني مربوط به سنگ تراورتن مي شود. سنگ هاي تراورتن در طول تاريخ مورد استفاده قرار گرفته اند و به دليل صيقل پذيري بالايي كه دارند گذشتگان از آن براي ساخت مجسمه هاي سنگي استفاده مي كردند. اهرام مصر نمونه بارزي از سنگ هاي تراورتن است كه ساليان سال بر جاي خود باقي مانده و يكي از عجايب گيتي است. تراورتن بر اثر رسوب گذاري چشمه هاي آبگرم به وجود مي آيد و در جاي جاي نقاط جهان شاهد معادن مختلفي از سنگ تراورتن هستيم. سنگ هاي تراورتن در انواع اقسام مدل ها و رنگ هاي مختلف روانه بازار شده اند كه هر يك از آنها خاصيت هاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي مختلف ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. سنگ هاي تراورتن به دليل وزن مناسب خود اغلب به عنوان سنگ نما به كار مي روند و زيبايي چشمگيري را به اين بخش از ساختمان خواهند بخشيد.

خريد سنگ تراورتن

خريد مهمترين مرحله اي است كه بايد به آن توجه داشته باشيد. برخي سنگ ها كيفيت مطلوبي ندارند و به همين دليل در هنگام خريد حتما بايد از باكيفيت بودن سنگ اطمينان حاصل كنيد. انتخاب مركز خريد معتبر اين اطمينان را به شما خواهد داد كه بهترين سنگ ها را انتخاب مي كنيد و از اين رو در انتخاب مركز خريد بايد نهايت دقت را داشته باشيد. شركت ما به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد سنگ به شمار مي رود چرا كه هم امكان خريد در كوتاه ترين زمان را به شما داده و هم مي توانيد بهترين سنگ ها را انتخاب و خريداري كنيد. براي خريد سنگ تراورتن تنها كافي است به وب سايت شركت ما مراجعه كرده و ليست كاملي از انواع سنگ هاي مختلف را مشاهده كنيد. امكان مقايسه سنگ ها با توجه به ويژگي ها و قيمت نيز وجود دارد كه امكان خريد بهترين سنگ را به شما خواهد داد.

 

 سنگ مرمريت

مرمريت را بسياري با سنگ مرمر اشتباه مي گيرند اما بايد بدانيد كه مرمريت نوعي سنگ آهكي است و با مرمر تفاوت هاي بسياري دارد. سنگ هاي مرمريت به 3 دسته مختلف: كلسيتي، دولوميتي و منيزيتي تقسيم مي شوند كه هركدام از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و مي توانيد متناسب با كاربرد خود نسبت به خريد بهترين مورد اقدام كنيد. اين سنگ با اينكه قابليت صيقل و ساب پذيري بالايي دارد در برابر حرارت و فرسايش نيز مقاومت بالايي دارد. با توجه به قيمت سنگ مرمريت، اين سنگ ها زيبايي منحصر به فردي دارند و به مانند سنگ تراورتن از جمله سنگ هاي متخلخل به شمار مي رود. مرمريت را مي توانيد در انواع اقسام رنگ هاي مختلف مشاهده نماييد.

كاربرد سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت با توجه به ويژگي هاي خاص و همچنين رنگ بندي هاي متنوع خود قابل استفاده در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي هستند. اين سنگ وزن پاييني داشته و اغلب به عنوان سنگ نما به كار گرفته مي شود. سنگ هاي مرمريت به دليل متخلخل بودن به بهترين شكل ممكن به ملات متصل شده و مقاومت زيادي ايجاد خواهند كرد. مرمريت به دليل شفافيت دل انگيز خود براي بخش هاي داخلي ساختمان نيز مناسب است و مي توانيد فضاهاي مختلف داخل ساختمان را با اين نوع سنگ تزيين كنيد. به دليل مقاومت بالاي سنگ مرمريت، مي توان از آن در بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان استفاده نمود.

 

 

شناخت انواع سنگ

سنگ ها در هر نقطه از طبيعت به چشم مي خورند و با توجه به نوع معدني كه از آن استخراج مي شوند ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. برخي سنگ ها مانند گرانيت، مقاومت بسيار بالايي دارند و به همين دليل مي توان در پرترددترين بخش ها نيز از آن استفاده كرد. برخي سنگ ها مانند: مرمريت و تراورتن نيز داراي درجه سختي پايين تري بوده و تخلخل زيادي دارند. به همين دليل اين سنگ ها معمولا براي بخش هايي كاربرد دارند كه اصلي ترين مورد حائز اهميت، زيبايي آن باشد.

قيمت سنگ

عوامل متعددي بر ميزان قيمت سنگ تاثير مي گذارند و يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سنگ را مي توان نوع سنگ انتخابي شما دانست. سنگ ها تنوع بسيار زيادي دارند و از اين رو مي توانيد مناسب ترين سنگ را با توجه به قيمت و ويژگي هاي آن خريداري كنيد. زيبايي سنگ ها نيز بر ميزان قيمت آن تاثيرگذار خواهند بود. براي مثال: سنگ مرمر يكي از زيباترين سنگ هايي است كه مي توانيد براي بخش هاي مختلف ساختمان خود استفاده كنيد. قيمت اين سنگ نيز با توجه به ساير سنگ ها بالاتر است.  شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين سنگ ها با قيمت هاي مناسب نموده اند. ميزان كاري كه بر روي سنگ ها انجام مي شود يكي از اصلي ترين عوامل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سنگ است اما مسئولين شركت ما اقدام به ارائه سنگ به صورت از توليد به مصرف نموده اند و به همين دليل مي توانيد بهترين سنگ ها را با قيمت هاي مناسب خريداري كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/510008/
http://harrislisa72.com/activity/p/386415/
https://www.webtalk.co/n/41436076
https://www.bolsasdecordoba.com/smartblog/30_غير مجاز مي باشدAS-QUE-TIENES-QUE-REGALARTE-PARA-EL-A%C3%91O-NU.html
https://essencier.ch/presse/6_demo

 

 

تست فلوك Fluke دوربين مداربسته چيست؟

۲۱ بازديد

تست فلوك Fluke دوربين مداربسته چيست؟

همانطور كه ميدانيد در دوربين هاي مداربسته ديجيتال انتقال اطلاعات در بستر شبكه رخ مي دهد. اين اطلاعات از طريق كابل شبكه منتقل مي شوند. حال براي آنكه از نحوه انتقال و صحيح كار كردن بستر شبكه نصب شده و نيز سالم بودن كابل كشي ها اطمينان حاصل نمود مي توان از نوعي دستگاه تستر به نام تستر فلوك استفاده كرد

دستگاه هاي فلوك انواع مختلفي دارند و هر كدام بسته به نوع آن، اطلاعات متفاوتي را در اختيار مصرف كننده مي گذارد. از جمله اطلاعاتي كه يك دستگاه تستر فلوك با كيفيت در اختيار فرد نصب كننده دوربين مداربسته قرار مي دهد مي دهد احتمال قطعي در طول مسير و متراژ كابل است. اين دستگاه تستر ساخت شركت Fluke است كه در سال 1948 با هدف تعريف و توسعه يك تكنولوژي منحصر به فرد جهت توليد تجهيزاتي با قابليت هاي تست و عيب يابي تأسيس شده است.

برخي از آپشن هاي تستر فلوك

Wiremap: اين قابليت اشكالات فيزيكي را تشخيص مي دهد كه شامل موارد زير است:

  • نصب صحيح سوكت ها در دو طرف كابل
  • مشكل ايجاد اتصال كوتاه بين دو يا چند رشته كابل
  • قطعي يك يا چند رشته
  • چيدمان صحيح رشته ها

Propagation Delay: از طريق اين قابليت مي توان مقدار زماني كه طول مي كشد تا يك سيگنال از يك طرف كابل به طرف ديگر آن ارسال شود اندازه گرفت. اين مقدار با واحدهاي milliseconds, nanosecond, piغير مجاز مي باشدeconds سنجيده مي شود.

Delay Skew: تفاوت بين سريعترين و كندترين زوج سيم موجود در قابليت Propagation Delay را كه معمولا بين 30-25 (nanoseconds) (nSec) بر روي 100 متر كابل Delay Skew مي نامند.

Cable Lenght: همانطور كه از نامش بر مي آيد اندازه طول كابل را نشان مي دهد و به وسيله آن مي توان مطمئن شد كه طول كابل از اندازه استاندارد ??? متر تجاوز نمي كند.

Return Loss: در واقع همان ميزان سيگنال برگشتي به فرستنده است. اين سيگنال برگشتي ناشي از اختلاف امپدانس(مقاومت) كابل يا كانكتور است كه معمولا به علت كشيدگي بيش از حد كابل يا معيوب بودن كانكتور به وجود مي آيد.

ساير اطلاعاتي كه دستگاه تستر فلوك در اختيار شما مي گذارد:

  • تست دقيق و كامل تجهيزات فيزيكي شبكه شامل كابل، كي استون پريز، پچ پنل، پچ كابل
  • مشخص نمودن اصلي يا غيراصلي بودن تجهيزات پسيو شبكه مانند كابل، كي استون، پچ پنل، پچ كابل
  • نمايش متراژ دقيق كابل كشي‌ها
  • گزارش اشكالات موجود در اتصالات پچ‌ پنل و كي استون
  • گزارش قطع يا ضعيف بودن نحوه اتصال رشته‌هاي كابل به كي استون
  • گزارش وجود نويز و محل دقيق آن در مسير كابل كشي
  • گزارش وجود كشيدگي يا خميدگي بيش از حد و محل دقيق آن در مسير كابل كشي
  • گزارش درصد خلوص مس بكار رفته در كابل شبكه
  • تست مقاومت و ميزان رسانايي كابل

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. تاثير طول كابل كشي بر كيفيت تصوير دوربين مدار بسته
  2. دوربين مدار بسته مخفي / نصب ميكروفن دوربين هاي IP
  3. كيفيت دوربين مدار بسته / انواع پردازنده دوربين مدار بسته
  4. ويژگي smart ir در دوربين هاي مدار بسته