مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

۲۳ بازديد

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

 

مشاوره آنلاين چيست؟

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

 

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

 

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

 

 

مزاياي مشاوره آنلاين

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

 

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين روانشناسي ، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

 

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

 

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

 

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

 

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي  و مشاوره خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

 

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

 

جهت كسب اطلاع بيشتر و دريافت مشاوره آنلاين با مركز مشاوره گپچه در ارتباط  باشيد.

 

منبع : https://v.ht/0iwz

قطعات موبايل سامسونگ

۲۱ بازديد

قطعات موبايل سامسونگ

 

dwh7_m6.jpg

در سال هاي اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي، استفاده از گوشي هاي هوشمند افزايش يافته و اين دستگاه ها  به يك همراه دائمي براي بشرتبديل شده اند. در گذشته، گوشي هاي همراه كاربرد چنداني نداشتند و فقط از آن ها براي تماس گرفتن و ارسال پيامك استفاده مي شد. اما با پيشرفت و به روز رساني سيستم عامل هاي اندرويد و ios، بااستفاده ازاين وسيله كوچك و كاربردي مي توان بسياري از كارهاي روزمره ازجمله بسياري امور بانكي ازجمله پرداخت ها، انتقال پول ، خريد و فروش، آموزش مجازي و ... را به راحتي انجام داد. همچنين مي توان از اين دستگاه ها به عنوان سرگرمي در اوقات فراغت استفاده كرد. يكي از عيب هاي گوشي هاي همراه هوشمند، آسيب پذير بودن آن ها مي باشد. به دليل طراحي ظريف اين گوشي ها، ممكن است گاهي اوقات دچار اختلال و مشكل شوند. در اينصورت لازم است تا گوشي همراه هوشمند تعمير شود. تعمير گوشي هاي همراه به اين صورت است كه گاهي اين امر تنها با خريد قطعات موبايل انجام مي شود. به همين منظور در اين مقاله به بررسي مهم ترين نكات در خريد قطعات موبايل هوشمند سامسونگ مي پردازيم و راه كار هايي براي خريد بهترين قطعات موبايل و همچنين قاب گوشي هاي باكيفيت ارائه مي كنيم.

چرا نياز به خريد قطعات موبايل داريم؟

 

 

گوشي هاي همراه هوشمند عموماً متشكل از دو بخش نرم افزار و سخت افزار مي باشد. سيستم عامل گوشي (اندرويد و ios) و رابط كاربري ازجمله مواردي هستند كه شامل  بخش نرم افزاري گوشي همراه مي باشند. حل مشكلات نرم افزاري عموماً راحت تر از قسمت سخت افزاري دستگاه مي باشد. زيرا درصورت بروز اختلال در قسمت نرم افزاري گوشي هاي همراه، مي توان با به روزرساني نرم افزار و يا برنامه ريزي مجدد، مشكل ايجاد شده را به سادگي حل كرد. اما قسمت سخت تر، حل مشكلات ايجاد شده در قسمت سخت افزاري گوشي همراه مي باشد. حل اختلالات موجود در قسمت سخت افزاري كاري تخصصي بوده و نياز به افراد ماهر و متخصص در اين زمينه مي باشد. همچنين براي اين نوع تعميرات تجهيزاتي لازم است. براي مثال، يكي از مشكلات سخت افزاري مي تواند سوختن يك قطعه در دستگاه باشد كه در اين صورت براي حل مشكل، نياز به خريد قطعه موبايل جديد و تعويض قطعه مي باشد.

همانطور كه گفته شد، براي تعميرات سخت افزاري نياز به افراد آشنا در اين زمينه مي باشد. براي همين دليل، امروزه تعميركاراني براي حل مشكلات سخت افزاري وجود دارند كه اين افراد قطعات موبايل را خريداري مي كنند و براي حل اختلالات سخت افزاري ايجاد شده در گوشي هاي همراه، قطعات معيوب و خراب را تعويض كرده و قطعات جديد و سالم را جايگذين مي كنند.

براي خريد قطعات موبايل، لازم است تا دقت و بررسي بيشتري در اين امر انجام شود و قطعاتي مناسب و با كيفيت انتخاب شود. زيرا قطعات موبايل همانند يك سيستم هماهنگ و مرتبط به هم عمل مي كند و ممكن است در صورت استفاده از قطعاتي با كيفيت كمتر، پس از گذشت زمان با ايجاد اختلال در آن قطعه، ساير بخش ها و قطعات موبايل آسيب ببيند و دچار خرابي شود. در ادامه اين مقاله نكاتي براي خريد قطعات موبايل باكيفيت ارائه مي شود.

در خريد قطعات موبايل به چه نكاتي توجه كنيم؟

همانطوركه قبل تر اشاره كرديم، بايد كيفيت قطعات خريداري شده براي گوشي هاي همراه به دقت بررسي شود. زيرا اين قطعات به هم مرتبط بوده و متاثر از همديگر مي باشند و ممكن است اختلال در يك قطعه به قطعات ديگر نيز تاثير بگذارد. بدين منظور اين نكته به خصوص براي مراكز تعمير گوشي همراه هاي معتبر كه قطعات موبايل را به صورت عمده خريداري مي كنند، حائز اهميت است.

يكي از نكاتي كه امروزه بسيار به آن توجه مي شود و همه كساني كه به دنبال تعمير گوشي همراه خود هستند اهميت مي دهند، خريد قطعات موبايل اصل مي باشد. قطعات موبايل اصل به قطعاتي گفته مي شود كه شركت هاي سازنده هر گوشي، در هنگام ساخت گوشي ها بر روي آن ها نصب مي كنند. قطعات ديگري كه به بازر وارد مي شوند، قطعاتي هستند كه شركت هاي ديگر آن ها را مي سازند. اين قطعات با كيفيت هاي متفاوتي ساخته مي شوند. بنابراين لازم است تا به كيفيت و شركت سازنده قطعات موبايل توجه شود و بررسي لازم توسط خريدار قطعات انجام شود.

از نكات ديگري كه بايد در خريد قطعات موبايل به آن توجه كرد، قيمت قطعات مي باشد. گران بودن يك محصول ممكن است بي دليل نباشد. قيمت قطعات موبايل نيز همانند ساير موارد ديگر مي تواند تعيين كننده كيفيت آن باشد. اغلب قطعاتي كه داراي قيمت بيشتري هستند، كيفيت بهتري دارند و بالعكس قطعاتي كه داراي قيمت كمتري هستند، از كيفيت كمتري برخوردارند.

خريد قطعات موبايل سامسونگ

 

يكي از برندهاي معروف گوشي هاي همراه، برند سامسونگ است. اين گوشي همراه امروزه طرفداران زيادي درسرتاسر جهان، به خصوص در كشور ما دارد. اين برند با توليد و عرضه گوشي هاي همراه با انواع مختلف رده هاي كاربري و با كيفيت هاي بالا كابران متعددي از مبتدي تا حرفه اي در سراسر جهان  دارد. اين برند گوشي هاي همراه خود را در سري هاي گوناگوني توليد و عرضه بازار مي كند. در بين اين سري ها، سري note و سري S پرچمدار و سري A، سري ميان رده محسوب مي شوند و سري J جز گوشي هاي اقتصادي اين برند مي باشد. از ويژگي هاي معروف و مهم اين برند، طراحي ظريف گوشي ها درعين مقاومت بالاي آن ها مي باشد. گاهي باوجود مقاومت بالاي اين گوشي ها، ممكن است به دليل نگهداري نامناسب، افتادن، شرايط محيطي نامطلوب و ... اين گوشي ها دچار آسيب شوند. به دليل مقاومت بالاي اين برند، امكان دارد آسيب وارد شده به گوشي هاي سامسونگ سطحي باشد. اما گاهي ممكن است اختلال ايجاد شده، كاربر را ملزم به تعمير و تعويض قطعه كند. تعمير گوشي سامسونگ راحت بوده و به راحتي با خريد قطعات گوشي سامسونگ و جايگزيني قطعه سالم با قطعه معيوب انجام مي شود. از مزيت هاي اين برند، فراواني آن در بازار است. به سبب اين مزيت، تعميركاران گوشي همراه مي توانند قطعات موبايل سامسونگ را به راحتي در انواع كيفيت ها خريداري كنند. همانطوري كه قبل تر اشاره شد در خريد قطعات، توجه به كيفيت آن امري مهم و ضروري است چرا كه قطعه بي كيفيت، سبب آسيب به بخش هاي ديگر مي شود و يا در مدت كوتاهي دوباره از كار مي افتد و خريدار را ملزم به خريد مجدد آن قطعه مي كند. پس همواره در خريد قطعات موبايل سامسونگ ، كيفيت بالاي قطعات را در نظر داشته باشيد.

خريد قاب گوشي چه اهميتي دارد؟

 

در بخش هاي قبلي به نكات لازم در خريد قطعات گوشي هاي همراه اشاره شد. اكنون به معرفي و بررسي يكي از مهم ترين لوازم جانبي هاي گوشي همراه، يعني قاب گوشي مي پردازيم. قاب گوشي از كاربردي ترين لوازم جانبي گوشي هاي همراه محسوب مي شود كه نقش مهمي در حفظ امنيت بخش سخت افزاري گوشي ها دارد و از وارد شدن آسيب به آن جلوگيري مي كند. به سبب همين امر، كاربر را از تعمير و تعويض قطعات گوشي بي نياز مي كند. امروزه در بازار انواع گوناگون قاب هاي گوشي براي همه رده هاي سني كاربران وجود دارد.

همانطور كه گفته شد، قاب گوشي در حفظ سلامت گوشي ها مهم است. اين وسيله يك لايه محافظ در اطراف بدنه گوشي همراه ايجاد مي كند كه از وارد شدن آسيب هاي فيزيكي به بدنه و آسيب به قطعات و ايجاد اختلال در گوشي جلوگيري مي كند. به اين سبب مي توان امنيت گوشي همراه را بالابرد و طول عمر آن را افزايش داد.

قاب گوشي در انواع طرح ها با انواع كيفيت ها به بازار عرضه مي شود. جنس قاب گوشي ها متفاوت بوده  در انواع مختلف  ازجمله قاب چرمي ، قاب فلزي ، قاب سيليكوني ، قاب پلاستيكي ، قاب پارچه اي و ... در بازار موجود است كه هركدام بسته به نوع مواد سازنده آن، داراي كيفيت و مقاومت متفاوتي است. در خريد قاب گوشي نكته حائز اهميت، كيفيت و ميزان مقاومت آن است. هرچه كيفيت و مقاومت قاب گوشي بالا باشد بهتر مي توان از گوشي محافظت و امنيت آن را تضمين كرد.

از ديگر نكاتي كه خريداران قاب گوشي به آن توجه مي كنند، طرح قاب گوشي است. همانطور كه گفته شد، امروزه قاب هاي گوشي در انواع طرح هاي مختلف و برحسب سليقه مشتريان در بازار موجود است. انواع گوناگون طرح ها ازجمله قاب فانتزي ، قاب طرح دار ، قاب ورزشي ، قاب طرح فيلم هاي سينمايي ، قاب طرح چوب ، قاب شفاف ، قاب آينه اي و ...به بازار عرضه مي شوند. كاربران مي توانند طرح مورد نظر خود را طبق سليقه و علاقه خود انتخاب كنند.

بهترين قطعات موبايل را از كجا بخريم؟

 

يكي ازموارد ديگري كه كاربران بايد به آن توجه كنند محل خريد قطعات گوشي با كيفيت مناسب است. بهتر است خريداران براي خريد قطعه مورد نياز از نمايندگي‌‌ها و يا مراكز معتبر خريد كنند تا علاوه‌ بر اطمينان از كيفيت كالاي خريداري شده از ضمانت آن نيز درصورت بروز احتمالي مشكل استفاده شود. درصورت استفاده از قطعه گوشي همراه باكيفيت، قسمت هاي ديگر گوشي همراه آسيب نمي بيند و طول عمر گوشي افزايش مي يابد. همچنين از فروشگاه هاي معتبر مي توان قطعات با كيفيت بالا و قيمت كمتر خريداري كرد.

 

منبع: پلازا مگ

دليل لرزش ماشين لباسشويي كه همه بايد بدانيم.11

۲۱ بازديد

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : يكي از لوازم خانگي كه امروزه در هر خانه اي يافت مي شود ماشين لباسشويي است.

با وجود لباسشويي ديگر جايي براي دستان ضمخت و گلايه هاي بانوان وجود ندارد. اما بسيار اتفاق مي افتد كه ماشين لباسشويي منزل ما دچار مشكلات فني شده و آرامش را از ما سلب مي كند.

در اين جا مي خواهيم با يكي از اين مشكلات فني آشنا شويم.

يكي از رايج ترين مشكلاتي كه در لباسشويي ها اتفاق مي افتد مشكل سر و صداي زياد و لرزش آن ها است.

در اينجا مي خواهيم با ?? دليل بروز سر و صدا و لرزش در لباسشويي ها آشنا شده و نحوه برطرف كردن بعضي موارد را معرفي كنيم.

صداي تِق تِق يا دينگ دينگ ضعيف

اين صدا كه به طور ناگهاني در هنگام كار كردن لباسشويي اتفاق مي افتد در بسياري از مواقع ناشي از صداي برخورد دكمه ها ، زيپ يا پول خرد موجود در جيب ها است.

در اين موارد لازم نيست كار خاصي انجام دهيد فقط در شستشوهاي بعدي سعي كنيد با دقت بيشتري جيب ها را گشته و اشياء خارجي را از لباس ها خارج كنيد.

لرزش و صداي ناشي از استفاده بيش از حد ظرفيت

هر ماشين لباسشويي ظرفيت خاصي دارد كه بر روي آن بر حسب كيلوگرم نوشته شده است. به هيچ وجه نبايد لباسشويي را بيش از حد ظرفيت آن پر نمود. مثلا بعضي از خانم ها از لباسشويي هاي كوچك يا معمولي براي شستن پتو ، روفرشي و غيره استفاده مي كنند.

اگر چنين كرده ايد و سر و صداي ناهنجار مي شنويد دستگاه را خاموش كرده و از بار اضافي آن بكاهيد.

خراب شدن بولبرينگ ها

گاهي موقع كار كردن صداي خشك ساييده شدن و آسياب شدن را مي شنويم وحتي لباسشويي به شدت مي لرزد. در حالت خاموشي در ماشين لباسشويي را باز كرده و با دست تشت گردان داخل لباسشويي را بچرخانيد. اين كار را هم به تندي و هم به آهستگي انجام دهيد . اگر صداي آزار دهنده غژ غژ شنيديد احتمالا بولبرينگ هاي ماشين لباسشويي تان خراب شده و بايد تعويض شوند.

صداي تلق و تلوق بلند همراه با تكان هاي شديد ماشين لباسشويي

اگر ماشين لباسشويي را تازه خريده ايد و كاملا نو است اين صداها مي توانند ناشي از پيچ هاي نگه دارنده تشت باشند. در بسياري از لباسشويي ها براي پرهيز از چرخش تشت گردان و  صدمه به آن در حين جابجايي ، آن ها را با دو يا چند پيچ از بيرون سفت مي كنند. كافي است آچار موجود در لباسشويي را برداشته و راهنماي استفاده را بخوانيد. به راحتي پيچ ها را خواهيد يافت. اين پيچ ها را باز كنيد مشكل برطرف خواهد شد.

صداي وزوز به همراه بوي سوختگي كيت و سيم مسي و اتصالات

اين مشكل مي تواند ناشي از سوختگي يا نيم سوز شدن موتور باشد. در اين وضعيت در اسرع وقت ماشين لباسشويي را خاموش كرده و با تعميركار تماس بگيريد.

سر و صدا و لرزش ماشين لباسشويي به خاطر تراز نبودن آن

اين از جمله مواردي است كه خودتان به راحتي مي توانيد آن را برطرف نماييد. براي اطمينان از تراز بودن يا نبودن دستگاه ، از يك تراز ساده استفاده كنيد. اگر ماشين لباسشويي تراز نبود به راحتي با تنظيم پايه ها و به كمك تراز مي توانيد آن را تراز نماييد.

ساير علل

به طور كلي براي سرو صداي شديد و لرزش ماشين لباسشويي علل مختلفي وجود دارد كه بسياري از آن ها بدون باز كردن و بررسي دقيق توسط تعميركار ، قابل تشخيص نيستند.

از جمله اين موارد مي توان به پارگي تسمه ، خرابي پمپ تخليه ، خرابي فنرهاي لرزش گير ، خرابي شفت ، خرابي فولي و … اشاره نمود.

توصيه مي كنم در صورت بروز اين موارد اگر فاقد ابزار فني و مهارت لازم هستيد كار را به افراد خبره بسپاريد.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي نمايندگي تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان است

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

۲۴ بازديد


معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

 
 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي جدارهاي

نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

۲۶ بازديد

تب سوار شدن بر خودروي كراس‌اوور و استقبال از آن، خودروسازان مطرح دنيا را وادار كرده كه همه ساله در سبد خودروهاي توليدي خودشان، نمونه‌اي از اين كلاس خودروي پرطرفدار داشته باشند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام ديوار، پيش از اين كراس‌اوورها بيشتر براي سفرهاي جاده‌اي پرهيجان و آفرود استفاده مي‌شد، ولي امروزه با توليد انواع لوكس و متفاوت آن‌ها، اغلب جوانان براي رانندگي درون‌شهري اين خودروها را به سدان‌ها ترجيح مي‌دهند. كمپاني‌هاي بزرگ خودروسازي در چند سال اخير با طراحي‌هاي متفاوت و ساختارشكنانه سعي در جذب مشتري دارند. نيسان با توليد جوك، پايه‌گذار سگمنت جديدي در صنعت خودروسازي شد. ظاهر نامتعارف و متفاوت اين خودرو و استقبال از آن، ديگر خودروسازان را هم به سمت طراحي‌هايي اين‌چنيني سوق داد. از ميان آنها چند خودرو بيش از بقيه مطرح شدند؛ تويوتا با مدل CHR، رنو با كپچر، پژو با ???? و سانگ‌يانگ با تيوولي از جمله خودروهايي هستند كه در كشور ما از رقباي نام آشنا و قدرتمند نيسان جوك به حساب مي‌آيند.

نيسان جوك در رقابت با آسيايي‌هاي پرآوازه!

آن چيزي كه در ابتدا در مورد نيسان جوك به چشم مي‌آيد، ظاهر فانتزي و متفاوت آن است كه هم طرفدار دارد و هم منتقد. البته كه كفه طرفداران اين خودرو با توجه به فروش بسيار خوب آن قطعا سنگين‌تر است. شركت نيسان، جوك را در ? تيپ اسكاي پك، اسپرت و پلاتينيوم معرفي كرده كه اختلاف آنها در قدرت موتور و آپشن‌هاست. نيسان جوك كيفيت ساخت بسيار بالايي دارد.

نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

كابين اسپرت اين خودرو با شباهت بسيار به موتورهاي رالي، لبريز از حس هيجان و سرعت است. نيسان تقريبا بيشتر آپشن‌هاي خودروهاي لوكس مانند كروز كنترل، دوربين عقب و سنسورهاي مختلف هشدار نقطه كور، حركت ميان خطوط و سقف پاناروما را براي جوك در نظر گرفته است. از نظر ايمني نيسان جوك ? ستاره از موسسه Euro NCAP دريافت كرده كه نشان دهنده ايمني بالاي آن است.

جوك در تيپ‌هاي اسكاي پك و پلاتينيوم موتوري ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار دارد و در نسخه اسپرت با موتور ?.? ليتري قدرت ??? اسب بخار را تأمين مي‌كند كه بي‌نظير است. اگر بحث طراحي ظاهري را سليقه‌اي بدانيم، قيمت بالا و خدمات پس از فروش محدود اين خودرو در ايران را مي‌توان نقاط ضعف آن دانست. در مقابل، تويوتا، خودروساز مطرح ژاپني با CHR وارد رقابت با نيسان جوك شده است. تويوتا CHR با وجود شباهت‌هاي زياد به فرم طراحي نيسان جوك، خودروي زيباتري به نظر مي‌آيد. مانند ديگر محصولات تويوتا، كيفيت متريال و عملكرد فني نكته قابل توجه و مثبت تويوتا CHR است.

ليست كاملي از آپشن‌هاي متنوع و سنسورهاي مختلف براي اين خودرو رديف شده كه از ميان آنها سيستم پيشگيري از تصادف به همراه رادار موج كوتاه، سيستم تشخيص تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و سيستم كنترل اتومات در سرپاييني‌ها و سربالايي‌ها نمونه‌هايي هستند كه در نيسان جوك وجود ندارند. قلب تپنده تويوتا CHR يك موتور ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار و يك موتور هيبريدي با قدرت ??? اسب بخار است كه شايد موتور بنزيني نسبت به موتور نيسان جوك ضعيف‌تر باشد، اما تويوتا با ارائه نمونه هيبريدي اين خودرو برگ برنده رو كرده است.

 

نقطه ضعف تويوتا CHR قيمت بسيار بالاي اين خودرو است كه نسبت به نيسان جوك هم گران‌تر خواهد بود. اما در كنار اين ? پرآوازه آسيايي، خودروساز كره‌اي را داريم كه با كراس‌اوور هاچبك خود حريفي قابل تأمل براي آنها محسوب مي‌شود. سانگ يانگ تيوولي خودروي جمع و جور و خوش چهره‌اي است كه شايد طراحي متفاوت و خاص CHR و نيسان جوك را نداشته باشد، اما در كلاس خودش خودروي زيبا و متفاوتي است. تقريبا بيشتر آپشن‌هاي رفاهي مربوط به خودروهاي لوكس در تيوولي هم ديده مي‌شوند و از اين نظر خيلي نسبت به رقبا كم نمي‌آورد. موتور ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار و شتاب خوب نسبت به جثه تيوولي نويد خودرويي پرقدرت و تند و تيز را مي‌دهد. تنها نكته منفي در مورد سانگ يانگ تيوولي را مي‌توان ارتفاع كم خودرو از سطح زمين دانست. اما برگ برنده اين خودرو قيمت مناسب آن است كه در بازار خريد ماشين و رقابت با نيسان جوك و تويوتا CHR كه قيمت‌هايي نجومي دارند، خريد و فروش اين خودرو را پررونق كرده است.

رقابت با اروپايي‌هاي نام آشنا

در ادامه بررسي رقبا وقتي نمونه‌هاي مختلف خودرو نيسان جوك را در ديوار تهران و ديگر سايت‌هاي خريد و فروش خودرو بررسي مي‌كنيم، به نام‌هاي اروپايي هم در اين كلاس خودرو برمي‌خوريم. رنو كپچر و پژو ???? از جمله رقباي اروپايي و خوشنام نيسان جوك هستند. در بحث طراحي ظاهري قطعا اين ? خودرو در برابر ظرافت و طراحي خاص نيسان جوك حرفي براي گفتن ندارند. رنو كپچر از نظر آپشن‌هاي رفاهي چيزي كم ندارد و بيشتر آپشن‌هاي اين كلاس خودرو براي آن در نظر گرفته شده است.

اما نكته قابل توجه اين خودرو مصرف سوخت بسيار مناسب و كيفيت ساخت آن است. موتور پيشرفته اين خودرو با حجم ?.? ليتر قدرتي برابر با ??? اسب بخار دارد. نقطه ضعف رنو كپچر استفاده از مواد كم كيفيت در داخل كابين است كه در برابر كيفيت متريال نيسان جوك ضعف بزرگي به حساب مي‌آيد. در مقابل پژو ???? ديگر رقيب فرانسوي نيسان جوك با طراحي زيبا و همه پسندش مي‌توانست رقيبي قدرتمند براي نيسان جوك باشد؛ اگر كه پژو در تجهيز آپشن‌هاي رفاهي اين خودرو كمي بيشتر دست و دل بازي مي‌كرد. پژو ???? مجهز به موتوري ?.? ليتري با قدرت ??? اسب بخار است كه نكته قابل توجهي است. نقطه قوت پژو ????، قيمت مناسب آن در مقايسه با نيسان جوك، مصرف سوخت پايين اين خودرو و شتاب بسيار خوب آن است ولي اين خودروي زيبا در بحث آپشن‌هاي رفاهي در برابر نيسان جوك هيچ حرفي براي گفتن ندارد.

منبع :نيسان جوك و نبرد با رقباي رنگارنگ

لباس مجلسي كوتاه

۲۳ بازديد

لباس مجلسي كوتاه

يكي از انواع پوشاك زنانه لباس مجلسي زنانه است. لباس­هاي مجلسي كوتاه از آن دسته لباس هايي است كه  در كمد تمام خانم­ها جاي دارد.

اين مدل از لباس­هاي مجلسي براي خانم­ها هميشه محبوب بوده و از گزينه­هاي جذاب به شمار مي رود.

يكي از ويژگي­هاي لباس مجلسي كوتاه اين است كه خانم­ها در هر سن و سالي كه باشند مي­توانند با پوشيدن اين لباس، استايل زيبايي را به نمايش بگذارند.

اين مدل لباس براي هر مراسم و مجلسي مي­تواند يكي از گزينه­هاي انتخابي بانوان باشد و تقريبا در تمام مجالس مثل مهماني­هاي كوچك و خانوادگي يا مجالس عقد و عروسي كاربرد دارد.

rq9s_q2.jpg

خانم­ها با هر اندامي مي­توانند از پوشيدن لباس­هاي مجلسي كوتاه لذت ببرند فقط كافيست انتخاب آنها متناسب باشد چرا كه با يك انتخاب اشتباه مي­توانيد نقص­هاي اندامتان را بيشتر نشان دهيد در حالي كه يك لباس مناسب نقص­هاي شما را مي­پوشاند. براي رعايت اين نكته بايد توجه كنيد اگر اندام درشتي داريد بهتر است از لباس­ها

ي كوتاهي كه دامن­هاي پفي و پرچين دارند انتخاب نكنيد؛ اين گزينه براي خانم­هاي لاغر اندام مناسبت­تر خواهد بود. براي اين دسته از بانوان لباس­هاي كوتاهي كه دامن­هاي فون و ساده همراه با يقه­هاي بازدارند انتخاب زيباتري است.

 

اگر پارچه­ي لباس مورد نظر شما طرح­هاي شلوغ و بزرگي دارد براي افراد كوتاه قد  گزينه­ي مناسبي نيست؛ لباس­هاي مجلسي كوتاه با پارچه­هايي كه طراحي مينيمال و ساده­اي دارند بر اندام اين افراد زيباتر است و قد آنها را كوتاه نشان نمي­دهد.

براي افراد بلند قد نيز رعايت اين نكته ضروري است كه لباس­هايي با دامن خيلي كوتاه براي آنها مناسب نيست؛ اگر طول دامن تا زانو باشد لباس بر اندام اين افراد زيباتر جلوه مي­كند.

براي لباس مجلسي خود استفاده از كمربندهاي مجلسي و تزئيني را فراموش نكنيد چرا كه اندام شما را بي­نقص تر نمايش مي­دهد.

همان­طور كه گفته شد از لباس­هاي مجلسي كوتاه در هر مراسمي مي­توان استفاده كرد اما براي داشتن يك انتخاب مناسب با مجلس بايد به نوع پارچه، طراحي و رنگ لباس نيز توجه داشت. لباس­هاي مجلسي كوتاهي كه پارچه­هاي ساده اي دارند براي مراسم­هاي كوچك مناسب هستند. براي مجالس مجلل و مهماني­هاي بزرگ معمولا لباس­هاي مجلسي كوتاهي را استفاده مي­كنند كه پارچه­هاي مجلسي­تري مثل پارچه­هاي گيپور در آنها به كار رفته است.

فراموش نكنيد لباس­هاي چسبان و تنگ ممكن است گاهي انتخاب شيك و زيبايي باشد اما اين فرم براي لبا­س­هاي مجلسي كوتاهي كه راسته هستند مناسب نيست. بهتر است اگر تمايل داريد بالاتنه­ي لباس شما چسبان باشد، لباسي را انتخاب كنيد كه دامن چين دار و يا فون داشته باشد؛ در اين صورت اندام شما جلوه­ي زيباتري خواهد داشت.

بعضي ازبانوان ترجيح مي­دهند اگر لباس مجلسي كوتاهي به تن دارند همراه با اين لباس  از ساپورت­هاي نازك و توري استفاده كنند اين تركيب علاوه بر زيبايي باعث مي­شود تا پوشش و حجاب بهتري داشته باشند. هم­چنين در فصل­هاي سرد سال پوشيدن جوراب شلواري ضخيم به همراه چكمه­هاي ساق بلند انتخاب شيك و مناسبي براي شما خواهد بود.

براي تكميل استايل خود مي­توانيد با خريد اينترنتي از كفش­هاي پاشنه بلند بهره ببريد تا اندام خود را كشيده­تر نشان داده و جذابيت استايل شما بيشتر شود.

همراه با اين مدل از لباس­ها مي­توانيد از اكسسوري­هاي زيبايي مثل گردنبند­هاي مهره اي ، گردنبند­هاي كوتاه و گوشواره­هايي با طرح­هاي خاص استفاده كنيد. با اعلام نظرات خود پپت ماركت را در پيشرفت همراهي كنيد.

دليل لرزش ماشين لباسشويي كه همه بايد بدانيم.11

۲۷ بازديد

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : يكي از لوازم خانگي كه امروزه در هر خانه اي يافت مي شود ماشين لباسشويي است.

با وجود لباسشويي ديگر جايي براي دستان ضمخت و گلايه هاي بانوان وجود ندارد. اما بسيار اتفاق مي افتد كه ماشين لباسشويي منزل ما دچار مشكلات فني شده و آرامش را از ما سلب مي كند.

در اين جا مي خواهيم با يكي از اين مشكلات فني آشنا شويم.

يكي از رايج ترين مشكلاتي كه در لباسشويي ها اتفاق مي افتد مشكل سر و صداي زياد و لرزش آن ها است.

در اينجا مي خواهيم با ?? دليل بروز سر و صدا و لرزش در لباسشويي ها آشنا شده و نحوه برطرف كردن بعضي موارد را معرفي كنيم.

صداي تِق تِق يا دينگ دينگ ضعيف

اين صدا كه به طور ناگهاني در هنگام كار كردن لباسشويي اتفاق مي افتد در بسياري از مواقع ناشي از صداي برخورد دكمه ها ، زيپ يا پول خرد موجود در جيب ها است.

در اين موارد لازم نيست كار خاصي انجام دهيد فقط در شستشوهاي بعدي سعي كنيد با دقت بيشتري جيب ها را گشته و اشياء خارجي را از لباس ها خارج كنيد.

لرزش و صداي ناشي از استفاده بيش از حد ظرفيت

هر ماشين لباسشويي ظرفيت خاصي دارد كه بر روي آن بر حسب كيلوگرم نوشته شده است. به هيچ وجه نبايد لباسشويي را بيش از حد ظرفيت آن پر نمود. مثلا بعضي از خانم ها از لباسشويي هاي كوچك يا معمولي براي شستن پتو ، روفرشي و غيره استفاده مي كنند.

اگر چنين كرده ايد و سر و صداي ناهنجار مي شنويد دستگاه را خاموش كرده و از بار اضافي آن بكاهيد.

خراب شدن بولبرينگ ها

گاهي موقع كار كردن صداي خشك ساييده شدن و آسياب شدن را مي شنويم وحتي لباسشويي به شدت مي لرزد. در حالت خاموشي در ماشين لباسشويي را باز كرده و با دست تشت گردان داخل لباسشويي را بچرخانيد. اين كار را هم به تندي و هم به آهستگي انجام دهيد . اگر صداي آزار دهنده غژ غژ شنيديد احتمالا بولبرينگ هاي ماشين لباسشويي تان خراب شده و بايد تعويض شوند.

صداي تلق و تلوق بلند همراه با تكان هاي شديد ماشين لباسشويي

اگر ماشين لباسشويي را تازه خريده ايد و كاملا نو است اين صداها مي توانند ناشي از پيچ هاي نگه دارنده تشت باشند. در بسياري از لباسشويي ها براي پرهيز از چرخش تشت گردان و  صدمه به آن در حين جابجايي ، آن ها را با دو يا چند پيچ از بيرون سفت مي كنند. كافي است آچار موجود در لباسشويي را برداشته و راهنماي استفاده را بخوانيد. به راحتي پيچ ها را خواهيد يافت. اين پيچ ها را باز كنيد مشكل برطرف خواهد شد.

صداي وزوز به همراه بوي سوختگي كيت و سيم مسي و اتصالات

اين مشكل مي تواند ناشي از سوختگي يا نيم سوز شدن موتور باشد. در اين وضعيت در اسرع وقت ماشين لباسشويي را خاموش كرده و با تعميركار تماس بگيريد.

سر و صدا و لرزش ماشين لباسشويي به خاطر تراز نبودن آن

اين از جمله مواردي است كه خودتان به راحتي مي توانيد آن را برطرف نماييد. براي اطمينان از تراز بودن يا نبودن دستگاه ، از يك تراز ساده استفاده كنيد. اگر ماشين لباسشويي تراز نبود به راحتي با تنظيم پايه ها و به كمك تراز مي توانيد آن را تراز نماييد.

ساير علل

به طور كلي براي سرو صداي شديد و لرزش ماشين لباسشويي علل مختلفي وجود دارد كه بسياري از آن ها بدون باز كردن و بررسي دقيق توسط تعميركار ، قابل تشخيص نيستند.

از جمله اين موارد مي توان به پارگي تسمه ، خرابي پمپ تخليه ، خرابي فنرهاي لرزش گير ، خرابي شفت ، خرابي فولي و … اشاره نمود.

توصيه مي كنم در صورت بروز اين موارد اگر فاقد ابزار فني و مهارت لازم هستيد كار را به افراد خبره بسپاريد.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي نمايندگي تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان است

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

ISO 9001: 2015 - دستگاه‌هاي مديريت كيفيت چيست؟

۳۱ بازديد

 

ISO 9001 به‌عنوان استاندارد بين‌المللي تعريف مي‌شود كه الزامات سيستم مديريت كيفيت (QMS) را مشخص مي‌كند. سازمان‌ها براي نشان دادن توانايي ارائه مداوم محصولات و خدمات متناسب با نيازهاي نظارتي مشتري و نظارتي ، از اين استاندارد استفاده مي‌كنند. اين استاندارد محبوب‌ترين استاندارد در سري ISO 9000 و تنها استاندارد اين سري است كه سازمان‌ها مي‌توانند گواهي دهند.

 

ISO 9001 براي اولين بار در سال 1987 توسط سازمان بين‌المللي استاندارد سازي (ISO) منتشر شد كه يك آژانس بين‌المللي متشكل از نهادهاي استاندارد ملي در بيش از 160 كشور است. نسخه فعلي ISO 9001 در سپتامبر 2015 منتشر شد.

چه كسي بايد از ويرايش ISO 9001: 2015 استفاده كند؟

ISO 9001: 2015 براي هر سازماني اعمال مي‌شود ، صرف نظر از اندازه و صنعت. بيش از 1 ميليون سازمان از بيش از 160 كشور جهان الزامات استاندارد ISO 9001 را بر روي دستگاه‌هاي مديريت كيفيت خود اجرا كرده‌اند.

 

سازمان‌ها از هر نوع و اندازه‌اي دريافتند كه استفاده از استاندارد ISO 9001 به آن‌ها كمك مي‌كند:

 

سازمان عمليات

بهره وري فرآيند را بهبود ببخشيد

پيشرفت مداوم

به كليه سازمانهاي استفاده كننده از ايزو 9001 توصيه مي‌شود كه در اسرع وقت به استاندارد ايزو 9001: 2015 بروند. اين نه تنها شامل سازمانهاي داراي گواهينامه ISO 9001: 2008 ، بلكه همچنين سازمانهايي است كه در آموزش يا اعتباربخشي به ديگران شركت مي‌كنند.

 

از 14 سپتامبر 2018 ، سازمان‌هايي كه در حال حاضر در ISO 9001: 2008 ثبت نام كرده‌اند ، بايد به استاندارد 2015 تبديل شوند.

 

راهنماي انتقال از ISO 9001: 2008 به ISO 9001: 2015 را مي‌توانيد از انجمن بين‌المللي اعتبار سنجي (IAF) بارگيري كنيد.

ISO 9001: 2015 چه مباحثي را پوشش مي‌دهد؟

ايزو 9001 بر اساس متد برنامه انجام كار بررسي مي‌كند و رويكردي فرآيند مدار را براي مستند سازي و بررسي ساختار ، مسئوليت‌ها و رويه‌هاي لازم براي دستيابي به مديريت كيفيت موثر در يك سازمان فراهم مي‌كند. بخشهاي مشخص شده استاندارد شامل بسياري از موضوعات مانند موارد زير است:

 

الزامات سيستم مديريت كيفيت ، شامل اطلاعات مستند ، برنامه ريزي و تعريف تعاملات فرآيندي

مسئوليت‌هاي مديريتي

مديريت منابع ، ازجمله منابع انساني و محيط كار سازمان

تحقق محصول ، شامل مراحل طراحي تا تحويل

اندازه گيري ، تجزيه و تحليل و بهبود سيستم مديريت كيفيت از طريق فعاليت‌هايي مانند حسابرسي داخلي ، اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه

هدف از تغييرات ايجاد شده در بازنگري ايزو 9001 2015 اطمينان از تطابق ايزو 9001 با محيطهاي در حال تغيير سازمان‌ها است. برخي از عمده‌ترين به روزرساني ها در ISO 9001: 2015 شامل موارد زير است:

 

معرفي اصطلاحات جديد

برخي از اطلاعات را تغيير ساختار دهيد

تأكيد بر تفكر مبتني بر ريسك براي تقويت كاربرد رويكرد فرآيند

بهبود خدمات برنامه

افزايش الزامات رانندگي

هفت اصل استاندارد ISO 9001: 2015

هفت اصل استاندارد ISO 9001: 2015

 

چگونه مي‌توانم با ISO 9001: 2015 شروع كنم؟

چه شما در حال شروع سفر ISO 9001 خود باشيد و چه به سمت بازنگري سال 2015 برويد ، اولين قدم شما خريد نسخه‌اي از ISO 9001: 2015 است.

 

از 14 سپتامبر 2018 ، سازمان‌هايي كه در حال حاضر در ISO 9001: 2008 ثبت نام كرده‌اند ، بايد به استاندارد 2015 تبديل شوند.

 

نسخه‌هاي قبلي ISO 9001

ISO 9001 كه در اصل در سال 1987 منتشر شد ، در 1994 ، 2000 و دوباره در سال 2008 مورد بازنگري قرار گرفت. آخرين بازبيني در سپتامبر 2015 منتشر شد.

 

ISO 9001: 1994 علاوه بر ارائه توضيحات ديگر ، تغييراتي را براي بهبود كنترل بر نياز و طراحي و توسعه ايجاد كرده است. سري 1994 همچنين نقش ISO 9002 و 9003 را اندكي اصلاح كرد.

در اصلاحيه ISO 9001: 2008 تلاش شده تا موارد مطرح شده در هنگام اجراي ISO 9001: 2000 روشن شود.

برنامه ISO 9001 را تنظيم كنيد

برنامه ISO 9001 را تنظيم كنيد

 

ايزو 9001 چه مزايايي دارد؟

 

ايزو 9001 به سازمانها كمك مي‌كند تا اطمينان حاصل كنند كه مشتريانشان محصولات و خدمات باكيفيت بالا را به‌طور مداوم دريافت مي‌كنند ، كه به‌نوبه خود مزاياي زيادي ازجمله رضايت مشتري ، مديريت و كاركنان را به همراه دارد.

 

ازآنجاكه ISO 9001 الزامات لازم براي يك سيستم مديريت كيفيت موثر را تعريف مي‌كند ، سازمان‌ها دريافتند كه استفاده از استاندارد به آن‌ها كمك مي‌كند:

 

سازمان سيستم مديريت كيفيت

ايجاد رضايت مشتري ، مديريت و كارمند

به‌طور مداوم عمليات خود را بهبود مي‌بخشد

پس انداز هزينه‌ها

در نوادا ، منطقه مدرسه كلارك از ايزو 9001 براي پس انداز 174 ميليون دلار در طول 10 سال در هزينه‌هاي واقعي استفاده كرد و از هزينه آن جلوگيري كرد. بيش از 3000 كارمند مطابق با استانداردها آموزش ديده‌اند كه سه عنصر اساسي براي موفقيت سيستم را امكان پذير مي‌كند: آموزش ، برقراري ارتباط ، احترام و شايستگي.

 

گواهينامه ISO 9001

ISO 9001 تنها استاندارد سري ISO 9000 است كه سازمان‌ها مي‌توانند به آن اعتماد كنند. گواهينامه ISO 9001: 2015 به اين معني است كه سازمان ثابت كرده است:

 

از دستورالعمل‌هاي استاندارد ISO 9001 پيروي مي‌كند

اين نيازهاي خاص خود را دارد

نيازهاي مشتري ، الزامات قانوني و نظارتي را برآورده مي‌كند

او اسناد را نگه مي‌دارد

صدور گواهينامه مطابق با ISO 9001 با نشان دادن اينكه مشتريان محصولات و خدمات آن انتظارات را برآورده مي‌كنند ، مي‌تواند اعتبار يك سازمان را افزايش دهد. در برخي موارد يا در برخي صنايع ، صدور گواهينامه لازم است يا به‌طور قانوني لازم است. روند صدور گواهينامه شامل پياده سازي الزامات ISO 9001: 2015 و سپس تكميل يك مميزي ثبت نامي موفقيت آميز است كه تأييد مي‌كند سازمان اين شرايط را برآورده مي‌كند.

 

سازمان‌ها هنگام آماده سازي براي صدور گواهينامه سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 بايد موارد زير را در نظر بگيرند:

 

هزينه‌هاي ثبت براي مميزي‌هاي ثبت نام ، نظارت و صدور گواهينامه مطابق با ISO 9001

سطح انطباق موجود با الزامات ISO 9001

ميزان منابعي كه شركت براي توسعه و اجرا به اين پروژه اختصاص خواهد داد

ميزان پشتيباني مورد نياز يك مشاور و هزينه‌هاي مربوطه

مقاله "هزينه چقدر است؟" را بخوانيد. براي چك ليست مي‌توانيد براي ارزيابي هزينه‌هاي گواهينامه ISO 9001 استفاده كنيد.